خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: اگر در جامعه‌ای تربیت به درستی انجام شود و سنگ بنای تربیت خوب گذاشته شود مشکلات جامعه بسیار کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۷۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

اگر سنگ بنای تربیت خوب گذاشته شود خیلی از مشکلات حل می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در تایید سخنان امام جمعه، نقش تربیت درست در جامعه را بی بدیل توصیف کرد و بیان داشت: اگر در جامعه‌ای تربیت به درستی انجام شود و سنگ بنای تربیت خوب گذاشته شود مشکلات جامعه بسیار کاهش می‌یابد.

وی افزود: لازمه تربیت درست دانش آموزان، معلم مؤمن و متعهد است و یک معلم خوب و آراسته به فضایل اسلامی، باعث پرورش دانش‌آموزانی می‌شود که می‌توانند هر کدام از آنها در آینده، خود، انسان‌های بزرگی پرورش دهند و یک جامعه سالم و در مسیر پیشرفت بسازند.

فرماندار نهاوند همکاری و همیاری میان دستگاه‌های مختلف را رمز موفقیت در کارها دانست و اظهار کرد: هر جا که مساعدت و همکاری باشد خداوند نیز کمک خواهد کرد و با این همکاری می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

وی همچنین با اشاره به بحث پروژه مهر گفت: آموزش و پرورش در تابستان روزهای پرکاری دارد و با تعطیلی مدارس در واقع بخش عمده کار آموزش و پرورش شروع می‌شود که امیدواریم در این زمینه به بهترین نحو ممکن مدارس را برای اول مهر آماده کند.

ناصری با اشاره به کمبودهایی که در آموزش و پرورش وجود دارد، تصریح کرد: بعد از انقلاب شاهد تحولی بزرگ در نظام آموزش و پرورش کشور بودیم و نظام در این زمینه خدمات بسیار خوبی ارائه داده است اما همواره مشکلات و کمبودهایی در این دستگاه انسان ساز وجود دارد که ما نیز در حد توان خود تلاش می‌کنیم مشکلات موجود در مدارس شهرستان را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات