خبرهای داغ:
سردار شکارچی:

ترامپ به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان است

معاون فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ترامپ با سخنان اخیر خود به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان است تا بتواند هدف راهبردی خود را دنبال کند، اصحاب رسانه می‌توانند بدون توجه به سابقه دشمن به مسئولان فشار بیاروند یا اینکه با نگاه به سابقه گذشته دشمن از مسئولان دارای مواضع انقلابی حمایت کنند.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۸۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
ترامپ به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار ابوالفضل شکارچی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران که در تالار نخلستان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه توده خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم و سخت در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و برای تحقق اهداف انقلاب ایفای نقش کردند، اظهار کرد: خبرنگاران در دفاع مقدس نیز در عرصه حضور داشتند و به شهادت رسیدند، اما نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه پایه‌های استکبار جهانی هزاران کیلومتر خارج از مرز‌های ایران درحال لغرش است، اضافه کرد: در نقطه مقابل نظام اسلامی پایه‌های خود را در کشور‌های دشمن درحال محکم کردن است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح اتحاد کنونی دشمنان را نشان از ناتوانی آن‌ها دانست و گفت: هر چند رشد انقلاب اسلامی قابل توجه بوده، اما باید به این موضوع نیز توجه کنیم که جنگ نرم و درگیری رسانه‌ای بسیار پیچیده‌تر از گذشته است چراکه در این جنگ همه چیز برعکس به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با همه ابزار‌های ممکن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر چند هدف‌ها گاهی درست است، اما برخی ناخواسته با انتخاب روش اشتباه، به دشمن کمک می‌کنند.

شکارچی ادامه داد: ترامپ با سخنان اخیر خود به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان است تا بتواند هدف راهبردی خود را دنبال کند، اصحاب رسانه می‌توانند بدون توجه به سابقه دشمن به مسئولان فشار بیاروند یا اینکه با نگاه به سابقه گذشته دشمن از مسئولان دارای مواضع انقلابی حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن اسلام را مزاحم خود می‌داند، عنوان کرد: ما ضامن امنیت منطقه و مردم مسلمان هستیم و اگر برای اقتدار تلاش می‌کنیم در حقیقت به دنبال تامین امنیت کشور‌های منطقه هستیم.

شکارچی تحلیل درست از رخ‌داد‌ها و بررسی اخبار مرتبط با انقلاب می‌تواند موجب صدور انقلاب و نجات یافتن مسلمانان از چنگال مستکبران شود، مطرح کرد: دشمن بعد از انقلاب اسلامی مسیر مشخصی را برای ضربه زدن به مردم ایران دنبال می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار