خبرهای داغ:
با رای کمیته انضباطی
مدیرعامل، مدیر رسانه، سرپرست و بازیکن تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه مواجه شدند.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
سوهان قم جریمه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در شرایطی که دو هفته از مسابقه هفته چهارم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های سوهان محمدسیما قم و مقاومت قرچک می‌گذرد، رای کمیته انضباطی فدارسیون راجع به اتفاقات این دیدار اعلام شد.

این در حالی است که تیم‌های سوهان محمدسیما قم و مقاومت قرچک در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در سالن شهدای هفتم‌تیر قرچک با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیاز‌ها به کار خود پایان دادند، اما این دیدار با برخی حواشی و اتفاقات عجیب و قریب همراه بود که با رای کمیته انضباطی خاطیان این مسابقه جریمه شدند.

با توجه به رای کمیته انضباطی، علی مسعودی سرپرست تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم به دلیل اعتراض به داور مسابقه تیمش با مقاومت قر چک که با اخراج وی همراه بود به توبیخ کتبی محکوم شد، ضمن اینکه همین رای به دلیل رفتار مشابه شامل رسول قلی‌زاده مدیر عامل سوهانی‌ها شد.

سنگین جریمه انضباطی به محمدحسین کوهستانی بازیکن با سابقه و با اخلاق تیم سوهان محمدسیما تعلق گرفت، بازیکنی که سابقه زیادی در فوتسال ایران دارد و بعد از دو سال دوری از فوتسال قم امسال به شهر خود بازگشت با سه جلسه محرومیت روبه‌رو شد.

این مهره کلیدی تیم سوهان محمدسیما قم با توجه به گزارش ناظر مسابقه، به دلیل درگیری و رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل و رفتار زننده با تماشاگران میزبان که منجر به اخراجش شد، به سه جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده، اما طبق اعلام کمیته انضباطی، این رای قابل تجدید نظر است.

چهارمین نماینده تیم فوتسال سوهان محمدسیما در جرایم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمدجعفر عابدی است که با توجه به گزارش ناظر مسابقه، به دلیل رفتار غیر ورزشی با نماینده فدراسیون به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است

همچنین حمیدرضا پورجاوید بازیکن تیم مقاومت قرچک به دلیل درگیری با بازیکن تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراجش شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی و تیم مقاومت قرچک به دلیل جلوگیری از خروج بازیکنان اخراجی از سوی تماشاگران که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها