خبرهای داغ:
به همت سپاه استان قم

خبرنگاران برتر قم تجلیل شدند

خبرنگاران برتر استان قم در حوزه سپاه و بسیج طی مراسمی با حضور جمعی از فرماندهان سپاه مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۸۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
خبرنگاران برتر قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان قم ظهر امروز در تالار نخلستان سپاه امام علی بن‌ابیطالب (ع) برگزار و درحاشیه این مراسم از برترین‌های مسابقات تیراندازی روز خبرنگار تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه خبرنگار می‌تواند بررسی کننده نقاط ضعف و قوت مجموعه‌های مختلف باشد، تصریح کرد: همانطور که آیینه نقص‌های صورت انسان را نشان می‌دهد، فکر و اندیشه کردن در اخبار درون یک مجموعه را می‌تواند نشان دهد.

همچنین، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح اتحاد کنونی دشمنان را نشان از ناتوانی آن‌ها دانست و گفت: هر چند رشد انقلاب اسلامی قابل توجه بوده، اما باید به این موضوع نیز توجه کنیم که جنگ نرم و درگیری رسانه‌ای بسیار پیچیده‌تر از گذشته است چراکه در این جنگ همه چیز برعکس به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه سپاه و بسیج با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد که ابوالفضل بمانی از خبرنگاران خبرگزاری بسسیج نیز از جمله افراد تجلیل شده بود.
ارسال نظرات