خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: آموزش و پرورش دو رسالت تعلیم و تربیت نسل جوان را بر عهده دارد که در این راستا، تربیت به مراتب مهمتر از آموزش است.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۹۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

تربیت درست نسل جوان مهمترین رسالت آموزش و پرورشبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در بخش زرین دشت برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش دو رسالت تعلیم و تربیت نسل جوان را بر عهده دارد که در این راستا، تربیت به مراتب مهمتر از آموزش است.

وی افزود: طبق آیات و روایات نیز همواره تربیت و تزکیه مقدم بر تعیلم است و در جای جای قرآن بر این مهم تاکید شده است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به ضرورت توجه به تربیت اسلامی بیان داشت: کسی مثل بنی صدر با وجود اینکه دارای مدارک بالای تحصیلی بود، چون تربیت اسلامی نشده بود، نتوانست به مملکت اسلامی خدمت کند و در مقابل، کسی مانند شهید رجایی با اینکه تحصیلات عالیه نداشت اما از آن جهت که درست تربیت شده بود منشأ خیر و برکت بود و خدمات ارزنده ای را برای جامعه اسلامی انجام داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای مجازی برای جوانان ما به معضلی بزرگ تبدیل شده است و جوانان ما خیلی از وقت خود را در این فضا می گذرانند.

مغیثی ابراز داشت: با توجه به تهدیدات فضای مجازی، خانواده‌ها و دستگاه آموزشی وظیفه سنگین‌تری بر عهده دارند و باید با هدایت درست، این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند و از همین فضا در راستای آگاه‌سازی جوانان و برای مقابله با دشمن استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات