اعزام ۴ تیم پزشکی طرح شهید دکتررهنمون به منطقه میربگ جنوبی دلفان+ تصاویر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: 4 تیم پزشکی طرح شهید دکتررهنمون به منطقه میربگ جنوبی اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۹۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان و همکاری شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و سپاه ناحیه شهرستان دلفان، 4 تیم پزشکی شهید دکتررهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستاهای منطقه میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام شد.

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشکان عمومی، ماما، پرستار، مشاوره، آزمایشگاه ، کارشناسان بهداشت و دارویار همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این عزیزان اعزام شد.

ملک آرا بابیان اینکه در این اعزام که در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی ارائه خدمت می کنند افزود: برنامه ی آموزش آشنایی با بیماری های و راههای پیشگیری، آموزش بهداشت فردی و دهان و دندان همراه با توزیع مسواک و خمیر دندان توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

ملک آرا با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به این عزیزان، بیان کرد: توزیع سبدهای بهداشتی و برنامه های فرهنگی همراه با جوایز توسط جمعیت هلال احمر از در دیگر خدمات خداپسندانه این اعزام شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان عنوان کرد: کلیه خدمات ارائه شده توسط اکیپ بهداشتی درمانی طرح شهید دکتررهنمون شهرستان دلفان به منطقه میربگ جنوبی بصورت رایگان انجام شد.
گفتنی است در این اعزام سردارتوکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان در جمع مردم عزیز اهالی منطقه و بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی و عمرانی حضور داشتند .


انتهای پیام/

ارسال نظرات