خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته، با اشاره به اعلام بازگرداندن تحریم امریکا علیه ایران، گفت: مردم با بصیرت و انقلابی ایران باید در این شرایط با حفظ هوشیاری خود در برابر عملیات روانی آمریکا، این شیطان بزرگ را بار دیگر رسوا کنند.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۱۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: امریکا با تبلیغات وسیع و عملیات روانی گسترده تلاش دارد آثار تحریم ها را در کشور و بین اذهان عمومی بزرگ جلوه دهد ولی در این دوره امریکا تنهاست و هیچ کشوری آن ها را همراهی نمی کند.

وی ادامه داد: اعلام تحریم ها از سوی امریکا علیه ایران موجی از مخالفت ها را به دنبال داشته و چین در این جنگ تجاری گسترده درخواست امریکا را در خصوص تحریم خرید نفت از ایران را رد کرده است و کشور هایی نظیر روسیه، ترکیه، عراق، هندوستان، آمریکا را همراهی نمی کنند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به روز صنایع کوچک مشکلات صنعتگران بنگاه های اقتصادی کوچک را ناشی از قاچاق و نبود حمایت های دولتی کافی از آنها عنوان و بیان کرد: عمل به راهبرد اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق و ورود کالاهایی که مشابه داخلی دارند و همچین حمایت از کالای ایرانی از سوی مردم و دولت می تواند بخش اعظمی از این مشکلات را مرتفع سازد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به روز خبرنگار و نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی عمومی، اظهارداشت: خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک راه است و شخصیت خبرنگار حقوقی است و حقیقی، شخصیتی که جریان ساز است.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و زبان گویای وجدان عمومی بشریت و روشنی بخش هر واقعیت هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: تشریفات زائد و توقعات بی جا موجب شده امر ازدواج در کشور با مشکلاتی همراه باشد که باید برای تسهیل امر ازدواج همت بیشتری داشته باشیم.

ارسال نظرات