امام جمعه اردبیل:

واگذاری کشت و صنعت مغان به شرطی صحیح است که مشکل معارضین حل گردد

امام جمعه اردبیل عنوان کرد: این واگذاری به شرطی صحیح است که مشکل معارضین حل گردد و هرکس سندی دارد اولی به زمین است ولو سند قدیمی باشد. اگر غیر این باشد، واگذاری شرعا درست نیست.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۲۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

واگذاری کشت و صنعت مغان به شرطی صحیح است که مشکل معارضین حل گردد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های این هفته نماز جمعه در خصوص واگذاری کشت و صنعت مغان گفت: این واگذاری به شرطی صحیح است که مشکل معارضین حل گردد و هرکس سندی دارد اولی به زمین است ولو سند قدیمی باشد. اگر غیر این باشد، واگذاری شرعا درست نیست.

وی گفت: اگر مسئولین چنین نیتی دارند برای اثبات حسن نیت در اسرع وقت معارضه معارضین را حل کنند و اراضی پایاب سد خداآفرین نیز اراضی اجدادی عشایر است و اگر بخشی از آن به غیر واگذار شود حتما باید با تراضی عشایر باشد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن فاجعه کشتار کودکان یمنی در هفته گذشته، گفت: آل سعود و آمریکا عصبانی از اینکه نمی‌توانند شبه نظامیان حوثی را شکست بدهند و مخصوصا بعد از شکست در الحدیده، به همه جا حمله می‌کنند و حرمت هیچ ذی‌حرمتی را نگه نمی‌دارند.

عاملی تصریح کرد: جرأت عربستان در اثر حمایت آمریکا به جایی رسیده که عوامل این رژیم بالصراحه کانادا را به حملاتی مشابه حملات 11 سپتامبر تهدید کردند در حالیکه آمریکا در این ماجرا ایران را متهم و اموال ایران را مصادره می کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت زهرا (علیهما السلام) و روز ازدواج، بیان کرد: ازدواج آن دو معصوم را از جهات عدیده الگوی جهانی و ابدی برای جوانان است و این مساله باید در جامعه تبیین شود.

وی تاکید کرد: دو هفته دیگر لایحه منطقه آزاد در مجلس به رأی گذشته می‌شود و نقش نمایندگان استان در اخذ رأی بسیار مهم است که من از آنها می‌خواهم با تمام توان با تک تک نمایندگان و مخصوصا نمایندگان مخالف وارد مذاکره شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار