خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: در تابستان امسال ۲۵ گروه جهادی برای خدمات به مناطق محروم فارس می‌روند.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۲۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ محمدجعفر دوستدار در حاشیه تور بازدید خبرنگاران از خدمات گروههای جهادی ناحیه بقیه الله شیراز اظهار داشت: بسیج سازندگی ناحیه بقیه الله شیراز جزءنواحی است که در حوزه محرومیت زدایی و اردوهای جهادی کارهای ویژه ای را دنبال میکند.

وی با بیان اینکه تابستان امسال 25 گروه جهادی در مناطق مختلف استان فارس در حوزه محرومیت زدایی و کمک به آبادانی حضور پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: این گروههای جهادی در ناحیه بقیه الله ثبت شده است و برای انجام کارهایشان برنامه‌ریزی شده که یکی یکی دنبال می شود.

دوستدار یکی از ویژگی های مهم اردوهای جهادی امسال نسبت به سالهاي پیش را این دانست که گروه های جهادی برای خود جغرافياي هدف تعریف کرده اند که حداقل به مدت سه سال در این منطقه تعریف شده به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز تأکید کرد: وی با هر گروه جهادی در انتخاب جغرافیای هدف خود استقلال کامل دارد، اما بسیج سازندگی ما هم بعضی مناطق محروم و همچنین نوع محرومیت را شناسایی کرده و به کمک این گروهها برای شناسایی جغرافیای هدف می آید.

وی با خاطرنشان کردن اینکه در ناحیه بقیه الله 9محله محروم و کم برخوردار شناسایی شده تصریح کرد: در کل شهرستان شیراز و حاشیه و روستاهای اطراف، محلات زیادی وجود دارد که نیازمند کمک هستند و هرکجا که دست بگذاریم، اشتباه نکرده ایم و باید همه این مناطق را هم پوشش بدهیم.

به گفته دوستدار، در اردوی امروز از 2 حوزه امام محمد باقر و قمر بنی هاشم جمعا 60 نفر جهادگر از همه اقشار و صنوف حضور دارند که به ارائه خدمات به روستاي شکرآباد از توابع روستاي سیخ دارنگون، از توابع بخش مرکزی شیراز با 102 خانوار و 450 نفر جمعیت می پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها