خبرهای داغ:
مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس همزمان با هفته خبرنگار در منزل خبرنگار شهید ناصر کمالی سروستانی حضور یافت و با مادر این شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۳۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ شهدا افزود: خبرنگار شهید کمالی سروستانی با قلم و اندیشه مسیر زندگی خویش را ترسیم و در ادامه با خون و جان پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: شهید کمالی سروستانی، انسانی وارسته و صاحب فکر بوده و اقدامات فرهنگی خوبی را در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی انجام داده است.

مهندس تبادار اظهارکرد: بسیار خرسندم که در ایام هفته خبرنگار توفیق یافتم تا در جمع خانواده این شهید عزیز حضور پیدا کنم و از نزدیک با مادر بزرگوارشان دیدار داشته باشم و از نصایح، پند و اندرزها و دعاهای این مادر عزیز بهره مند شوم.

وی ادامه داد: شهدا با نثار خون خود امنیت و آرامش را در کشور برقرار کردند و امنیت امروز ایران موهون خون آن هاست.

استاندار فارس را در این دیدار رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید حسین حقایقی قائم مقام صدا و سیما، سجاد خسروانیان مشاور استاندار در امور رسانه، اسفندیار نیکومنش مشاور استاندار در امور ایثارگران و اباذر ظهرابی سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس همراهی می کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها