خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

زیرساخت های گردشگری جنگ در آذربایجان غربی فراهم نیست

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زیرساخت های گردشگری جنگ در آذربایجان غربی فراهم نیست.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۴۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

 

 

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: سال گذشته 200 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور به استان وارد شده اند تا از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید کنند ولی متاسفانه آن طور که شایسته است زیرساخت های لازم برای گردشگری جنگ در استان فراهم نیست.

شهسواری با بیان اینکه سال گذشته 200 هزار نفر از صنوف و اقشار مختلف در قالب کاروان های راهیان نور به استان ما وارد شدند، گفت: آذربایجان غربی جزو پنج استان کشور است که مقصد کاروان های فوق است ولی متاسفانه زیرساخت ها برای گردشگری جنگ فراهم نیست که باید در این زمینه تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی این کاروان های اثر تربیتی بی نظیری بر روی نسل جوان ایران اسلامی دارد، گفت: بنابراین باید همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف در راستای بهبود و افزایش خدمات دهی به کاروان های راهیان نور اهتمام بورزند.

این مسئول با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در حال حاضر هم مانند هشت سال دفاع مقدس در شرایط حساسی قرار دارد بر لزوم بازدید خبرنگاران از برخی نقاط مرزی تاکید کرد و گفت: حضور خبرنگاران در این مناطق باعث می شود که ضمن آشنا شدن خودشان با میزان ایثار فرزندان خود، مردم را هم در جریان امر بگذارند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی دوستدار انقلاب اسلامی ایران و پشتیبان نظام هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ملت ما جشن چهل سالگی انقلاب را نبینند به طوری که موضوع فوق امسال جدی تر ازقبل توسط دشمن دنبال می شود ولی ملت ما جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرزهای جمهوری اسلامی را درنوردیده است، گفت: مردم یمن و سوریه و ... نیز به اندازه ملت ما پیام های انقلاب اسلامی را دریافت کرده اند به طوری که تحمل این موضوع برای ایادی استکبار جهانی به معنای واقعی کلمه دشوار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات