خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: برخورد قاطع با اخلال گران و محتکران وظیفه اصلی نظام اسلامی و قوه قضائیه است اخیرا شاهد کشف انبارهای پر از اجناس و اقلام مورد نیاز مردم هستیم که باید این اجناس و اقلام به بازار ترزیق و با مسببان برخورد شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۵۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: قوه قضائیه بداند مردم در حال حاضر به خاطر عدم برخورد با مخلان اقتصاد و اخلالگران بازار ناراضی هستند بنابراین باید برخورد کنند تا مردم آن را ببینند.

وی از برخی نمایندگان مجلس گلایه کرد گفت: نمی دانیم نمایندگان در مجلس به دنبال حل مشکلات مردم هستند یا حمایت از مسئولان ناکارآمد و بی انگیزه.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: نمایندگانی که امضاء خود را پس می گیرند با واسطه و لابی گری این خیانت به نظام و شهدا و خیانت به رای مردم است که انجام دادند.

امام جمعه شربیان اظهارداشت: مسئولان کشور چه در قوه مجریه و چه در قوه قضائیه و چه در قوه مقننه باید با فساد،فقر و تبعیض در این مملکت مبارزه کنند و اگر بخواهند وضع امنیت کشور را، وضع معشیت مردم را، وضع عزت بین المللی ما را تامین کنند راهش مبارزه با همین هاست.

حجت الاسلام منصوری اضافه کرد: اگر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مورد توجه جدی قرار می گرفت بی تردید امروز با اختلاس های کلان، حقوق های نجومی  و ثروت های باد آورده برخی افراد و در نتیجه شیوع فساد اقتصادی و اخلاقی و ... روبرو نمی شدیم.

وی با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را زبان گویای مردم و رابط بین مردم و مسئولان دانست و از خبرنگاران خواست مشکلات و خواسته های مردم را به گوش مسئولان برسانند.

حجت الاسلام منصوری گفت: ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع)، این دو شخصیت را الگوی خوبی برای جوانان دانست و از جوانان خواست مراسم باشگوه و معنوی در نهایت سادگی و دلنشین و به یاد ماندنی برگزار و از مراسمات تشریفاتی و تجملاتی پرهیز کنند.

وی افزود: از مشکلات ازدواج های امروزی جامعه ما که با مدگرایی و چشم و هم چشمی همراه شده است و خانواده ها را با مشکلاتی روبرو کرده مساله جهیزیه است.

ارسال نظرات