امام جمعه یزد گفت: مردم از مسئولان خدمت صادقانه و کار بی‌منت برای حل مسائل خود را تقاضا دارند.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۲۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد گفت: عدم کنترل خواسته‌های نفسانی انسان را از مسیر حق و کمال دور می‌کند.

وی افزود: کنترل هوای نفس یکی از مهمترین رسالت‌های انسان‌های مؤمن برای رسیدن به کمال است.

امام جمعه یزد اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های امروز ناشی از تسلط هوای نفس بر عملکرد انسان‌هاست؛ لذا پیروی از دستورات الهی نقش مهمی در کمک به انسان‌ها در برابر هوای نفس است.

ناصری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یکی از مهمترین دستاورد‌های ارزشی ایران است که با تقویت باور‌های دینی این مهم هر روز پایدار و گسترده‌تر می‌شود.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ در راستای رسیدن به کمال است و حفظ انقلاب با حفظ روحیه اعتقادی و حاکمیت ارزش‌های معنوی ضروری است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد یادآور شد: جلوگیری از نفوذ فتنه‌های شوم استکبار جهانی که ارزش‌های دینی ما را هدف قرار داده‌اند، یکی از اولویت‌های اجرایی است.

ناصری ادامه داد: ایمان به خدا و تبعیت بی، چون و چرا از مقام معظم رهبری، تنها راه و پناه ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه بازی‌های سیاسی فقط به سود دشمنان خواهد بود، تصریح کرد: مردم از مسئولان خدمت صادقانه و کار بی‌منت برای حل مسائل خود را تقاضا دارند.

امام جمعه یزد اضافه کرد: مسئولان به دور از گرایش سیاسی و گروه‌گرایی فقط به دنبال حل مشکل اقتصادی مردم و مبارزه عملی با فساد اقتصادی در ابعاد مختلف اجتماعی باشند.

ناصری اظهار داشت: هدف دشمنان فقط ایجاد اختلاف بین نیرو‌های انقلابی درون نظام و رسیدن به اهداف شوم شان است، لذا مردم و مسئولان در صفی واحد به دنبال تقویت نظام و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.

وی تأکید کرد: مبارزه با گرانی در گرو همکاری مردم، مسئولان و تلاش خالصانه است و برای حل مسائل قطعا باید بیش از گذشته با برنامه‌ریزی درست اقدام کرد.

نماینده، ولی فقیه در یزد در بخش دیگری از سخنانش، ازدواج را امری مقدس و مورد تأکید اسلام در جامعه بر اساس آموزه‌های دینی ذکر کرد و با تبریک سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به مردم برای انجام این امر مهم در فضایی معنوی و با کمترین هزینه تاکید کرد.

ناصری خاطرنشان کرد: افزایش طلاق و بالا رفتن سن ازدواج در جامعه دینی اصلا مناسب نیست و یکی از امور مهمی که باید برای حل آن اقدام عملی شود، گسترش این امر مبارک است که همت همگان را طلب می‌کند.
ارسال نظرات