تارتار: فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود؛ هیچ یک از دو تیم مستحق برد نبودند ولی آنها در نیمه دوم مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشتند.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۲۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است نمایش پایاپایی برابر نساجی داشتند و هر دو تیم شایسته یک امتیاز بودند.
مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار برابر نساجی گفت: بازی جذابی بود و حضور تماشاگران دو تیم هم به آن اضافه می‌کرد؛ شروع خوبی در ابتدای مسابقه داشتیم و برخلاف جریان بازی روی یک ضربه ایستگاهی، یکی از بازیکنان ما کم تجربگی کرد و به حریف پنالتی دادیم.

وی ادامه داد: با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردیم، حملات همه جانبه‌ای تا رسیدن به گل داشتیم؛ هر دو تیم روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتند؛ پس از گل تساوی، با توجه به جو ورزشگاه و شرایط آب و هوایی، نساجی به بازی مسلط شد و زیرکی یکی، دو بازیکن آنها نیز کمک کرد صاحب ضربات آزاد شدند که خدا را شکر خط دفاعی ما روز خوبی را پشت سر گذاشت و فکر می‌کنم روی زدن ضربات موفق بودیم و در نظم تیمی فوق‌العاده کار کردیم.

سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این شرایط جوی نمایش خوبی داشتند؛ از هواداران پارس جنوبی که مسیر طولانی‌ای طی کردند و از جنوب به شمال کشور آمدند، تشکر می‌کنم، واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی راجع به قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: آقای پیام حیدری یکی از داوران خوب و با تجربه فوتبال ایران است؛ او سال گذشته هم قضاوت‌های خوبی هم داشت؛ هر چند دو، سه صحنه را خودمان در بازی امشب معترض بودیم و خطاهای پشت محوطه به سود نساجی اعلام شد، اما در صحنه پنالتی به بازیکن خودمان اعتراض داشتیم و بین دو نیمه هم او را تعویض کردیم.

سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: فکر می‌کنم به بازی احاطه داشتیم و برای سه امتیاز به قائم‌شهر آمده بودیم، اما کارمان سخت بود؛ کسی از ما انتظار قهرمانی ندارد و به همین خاطر بی‌محابا و بدون ترس بازی می‌کنیم تا بتوانیم جایگاه مناسبی به دست آوریم؛ نساجی هم تیم قابل احترامی است.

تارتار عنوان کرد: فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود؛ هیچ یک از دو تیم مستحق برد نبودند ولی آنها در نیمه دوم مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها