مسئول گروه جهادی شهید محسن حججی گفت: رسالت اصلی گروه جهادی شهید حججی تربیت نیروی انقلابی و متعهد به آرمان‌های انقلاب است تا با روحیه مطالبه‌گری، جریان انقلاب را از دست مسئولین بی‌بصیرت کوتاه کند.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۴۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا مخدومی، مسئول گروه جهادی شهید محسن حججی گفت: با توجه به سخنان متوالی مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و خدمت به مردمان این سرزمین در تمام ابعاد حکومتی، تعدادی از جوانان مؤمن وانقلابی استان کردستان در مردادماه سال ۱۳۹۶ مصادف با شهادت جهادگر مخلص و مدافع حریم اهل بیت شهید محسن حججی اقدام به تشکیل گروهی جهادی کردند تا در جهت احقاق منویات حضرت روح الله و امام خامنه‌ای برآیند.

مخدومی ادامه داد: حضور دانشجویان نخبه استانی از دانشگاه‌های مطرح کشوری و همچنین طلاب حوزه‌های علمیه جهت تحقق تمدن نوین اسلامی، نوید روشنی برای استان خواهد بود.

مسئول گروه جهادی شهید محسن حججی با اشاره به رسالت گروه جهادی شهید محسن حججی در کردستان گفت: رسالت این گروه، ایجاد بستری مناسب برای محرومیت زدایی، خدمت رسانی در شاخه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی درمانی، آموزشی و... در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان است.

وی همچنین عنوان کرد: رسالت اصلی این گروه تربیت نیروی انقلابی و مومن و متعهد به آرمان‌های انقلاب و امام است تا با روحیه مطالبه گری و گفتمان سازی، جریان انقلاب را از دست مسئولین بی بصیرت به این مرز و بوم، مصون و کوتاه کند.

مخدومی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی گفت: با توجه به رسالت ذکر شده برای تشکیل گروه و تجمیع نیرو‌های انقلابی، اقدامات مثبتی در طول یک سال گذشته به عمل آمده که می‌توان به اردوی جهادی این گروه در روستای الله یاری شهرستان قروه و روستا‌های کرمانشاه پس از زلزله اشاره کرد.

مسئول گروه جهادی شهید محسن حججی با اشاره به اینکه جوانان این استان تشنه معارف انقلاب و آرمان‌های رهبر انقلاب هستند، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته روحیه اخلاص و جهاد و مطالبه گری در بین جامعه نخبه استان دمیده شده است که این خود به برکت نام شهید و به تاسی از رفتار و کردار آن شهید ایجاد شده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات دیگر گروه عنوان داشت: با همت دوستان رسانه‌ای گروه جهادی، توانستیم با ایجاد اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌ها جهت ارتباط آسان‌تر مردم، طرح ضیافت، ولی نعمتان را اجرا و کمک‌های جمع آوری شده را به افراد نیازمند و محروم استان تحویل دهیم.

وی همچنین اضافه کرد: گروه مردمی شهید حججی با بروز فاجعه اسفناک زلزله کرمانشاه آمادگی خود را برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده اعلام و طی دو سرویس مجزا کمک‌های مردمی شهرستان قروه را به مناطق زلزله زده ارسال کردند؛ با وجود این اقدامات، اما اندوه و اشتیاق اعضای گروه برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده التیام بخش نبود و به مدد و لطف خداوند متعال توانستیم در ۲۷ اسفند ۹۶ با برگزاری اردوی جهادی نوروز ۹۷ متشکل از اکیپ مجرب جهادگران عرصه عمرانی و فرهنگی و دندان پزشکی مناطق ازگله و شهرستان سرپل ذهاب را تحت حمایت گروه قرار دهیم.

مخدومی از اقدامات این گروه در آینده خبر داد و گفت: هم اکنون گروه شهید محسن حججی مشغول تدارک برای برگزاری اردوی جهادی خود در در نیمه اول شهریور ۹۷ در مناطق محروم استان کردستان است؛ در همین راستا اکیپ‌های شناسایی توانمند خود راه طی مراحلی راهی مناطق محروم برای تعیین عرصه جهادی کرده است.

مسئول گروه جهادی شهید محسن حججی اضافه کرد: عزیزان متقاضی و جهادگر می‌توانند جهت شرکت در اردو از طریق کانال‌های ارتباطی و اپلیکیشن‌های موجود، نام نویسی کرده و آمادگی خود را برای شرکت در اردو اعلام نمایند.

وی با مطالبه از مسئولین و اشاره به کم توجهی مسئولین استانی بیان داشت: حضور کم رنگ مسئولین استانی و بی توجهی‌های آن‌ها در این استان موجبات نارضایتی مردمان این سرزمین را فرآهم آورده است که متاسفانه نوک پیکان انتقادات مردم به خاطر این بی‌توجهی‌ها به سمت نظام رفته است؛ بر همین اساس گروه جهادی شهید محسن حججی بر خود تکلیف دانسته و در راستای روشنگری و بصیرت افزایی مردمان کرد برآید و همچنین با مطالبه از مسئولین ذی ربط، به خواسته‌های به حق مردم لبیک بگوید.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات