خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان:

کار و روحیه جهادی سرلوحه حرکت مسؤولین

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: امروز مسؤولین جمهوری اسلامی باید دوباره درس مجاهدت را سرلوحه کار خود قرارداده وبا کار و روحیه جهادی به مردم خدمت نمایند.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۸۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی ذبیحی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود به نمایندگی از دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی شهرستان در بیان اینکه آن چیزی که تا به امروز نظام را به سمت قله‌های پیشرفت سوق داده است روحیه و کار جهادی است افزود: هر زمانی که روند حرکت ما کند شده است به دلیل دورشدن مسئولین از روحیه جهادیست.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطر نشان کرد: کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، موانع کوچک را بزرگ ندیدن، فراموش نکردن آرمان‌ها و جهت‌های اصلی و شوق به کار بدون خستگی.
ذبیحی ادامه داد: امروزه مسئولین جمهوری اسلامی باید دوباره درس مجاهدت را سرلوحه کار خود قرار داده و با کار و روحیه جهادی به مردم شریف ایران خدمت نمایند که در این راه کسالت و تنبلی از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان تصریح کرد: به حمد الهی و به برکت انقلاب اسلامی در این ۴۰ ساله تلاش‌های بسیاری در جهت خدمت به مردم انجام گرفته و انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف دست یافته است، اما در حال حاضر و با توجه به دشمنی‌های بی حد و حصر استکبارجهانی و آمریکای جنایتکار، تکلیف بر دوش مسئولین بسیار سنگین است و باید با روحیه‌ای جهادی به این مردم شریف خدمت نموده و باری را ازدوش آنان بردارند.
ذبیحی گفت: ملت شریف ایران باید با استعانت از خداوند متعال و همدلی و اتحاد و در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای پشتیبان نظام اسلامی بوده تا همه با هم از گردنه‌های سخت و این پیچ مهم تاریخ عبور کرده و زمینه را برای تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) فراهم آوریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها