خبرهای داغ:
به مناسبت اولین سالگرد شهادت محسن حججی و شهدای مدافع حرم برای سنین کودک ونوجوان کتاب «شهید حججی و دو آرزو» توسط انتشارات باران منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۹۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سال گذشته در همین ایام بود که خبر اسارت و شهادت محسن حججی در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی پیچید. جمله مقام معظم رهبری که شهید حججی را حجتی برای همگان خواندند باعث شد تا قدمی هرچند کوچک در حفظ یاد و خاطره آن شهید برداشته شود؛ به‌خصوص برای نسل کودک و نوجوان که هدف اصلی کتاب آنها هستند زیرا گرامیداشت شهیدان مدافع حرم و وطن همچنین شناخت الگویی چون شهید حججی کاری ضروری است. از این رو خداوند  توفیق داد تا کتابی به زبان شعر و برای گروه سنی ب و ج با تصاویری بسیار زیبا در قطع رحلی 12 صفحه‌ای به مراحل چاپ  برسد.

شعری روان با محتوای قوی به همراه تصاویری از شهید حججی و خانواده محترمش همچنین عکس‌هایی از چهار شهید شاخص مدافع حرم مانند فرمانده شهید حججی که دقایق قبل از اسارت او به شهادت رسید، تصویر مقام معظم رهبری، سردار قاسم سلیمانی و از همه جالب‌تر تصاویر کودکان این پنج شهید مدافع حرم که همه خردسال و نونهال هستند از زیبایی‌ها و امتیازات کتاب «شهید حججی و دو آرزو» است  که خود ابهام  و معمای موجود در عنوان کتاب نیز به جذابیت کتاب افزوده است .

حجت الاسلام حمید جیحانی از شاعران و نویسندگان انقلابی است که قریب به 20 کتاب خاص در موضوعات مختلف از جمله «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای ایرانی» نوشته است می‌گوید: تمام سعی خود را داشته تا کتابی در خور شان و احترام به این شهید جوان مدافع حرم منتشر کند. انتشارات «باران عشق»  چاپ و نشر این کتاب را به عهده دارد، انتشاراتی که عمدتا رسالتش حفظ آرمان‌های نظام دین و سلیقه اش ارائه  کارهای خاص شادی آفرین برای گروه سنی کودک ونوجوان است.

  علاقمندان می‌توانند برای تهیه این کتاب فانتزی و جذاب مذهبی با تلفن 09904708690 تماس حاصل کنند و یا به آدرس زیر مراجعه داشته باشند.

WWW.hamidjeyhani.ir

کانال در رسانه ایتاnashrebaran@

قم زنبیل آباد- بلوار فردوسی- کوچه  امام سجاد شمالی- فرعی  2- پلاک40

ارسال نظرات
پر بیننده ها