کارآفرین موفق بسیجی باهمت والای خود توانسته است اقتصاد مقاومتی را معنا کند و چرخ زندگی خود را بچرخاند.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۰۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛یکی از راه های هموار کردن شرایط مطلوب برای اقتصاد، ایجاد فرصت های شغلی مناسب است تا از طریق آن علاوه بر بکارگیری جوانان بتوان با استفاده از ظرفیت آنها تولید را جامه عمل پوشاند.

در همین راستا یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری توجه به بحث اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که به تمرکز توان داخلی نگاه ویژه ای دارد.

اقتصاد مقاومتی با تکیه بر استعدادهای این مرز و بوم و نیز ورود مردم به عرصه اقتصاد راه همواری را برای ادامه مسیر اقتصاد در  کشور فراهم می نماید.

در همین راستا استان ایلام بعنوان یکی از استان های موفق درتحقق  طرح های اقتصاد مقاومتی بعنوان یک استان الگو در کشور مطرح است.

وجود منابع خدادادی در استان و اشتیاق مردم به این سمت روز به روز در حال گسترش است علی الخصوص جوانان، که با ورود مناسب خود به این عرصه دیگر نیازی به کار کردن در دستگاه های دولتی را در خود نمی بینند.

"جوادمرادی"؛ جوان خوش ذوق ایوانی، یکی از همین جوانان موفق شهرستان ایوان در این عرصه است که توانسته اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی کلمه برساند.

مرادی هم اکنون با برپایی کارگاه گوهر تراشی نه تنها تجربه های فراوانی کسب کرده بلکه محصولاتش روانه بازار شده است.

وی در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: از قدیم الایام به این حرفه علاقه خاصی داشتم و روزگاری علاقه داشتم در این عرصه فعالیت کنم؛ اما بدلیل شرایط مادی  نتوانستم  به این عرصه ورود پیدا کنم .

وی ادامه داد:طرح مورد نظرم را به بسیج سازندگی ناحیه ایوان ارائه دادم که خوشبختانه مورد تایید قرار گرفت و توانستم مبلغ ۱۰میلیون تومان  تسهیلات دریافت نماییم.

وی ادامه داد: در حال حاضر قصد گسترش کار گاه راداریم که اگر این اتفاق صورت گیرد می توانیم زمینه اشتغال ۷نفردیگررا فراهم آوریم.

مرادی به بازار فروش محصولات خوداشاره کردو ادامه داد:در حال حاضر محصولات خودرابه مرکز استان و شهر های اطراف ارسال می کنیم که خوشبختانه با  این کار چرخه زندگیمان را می چرخانیم.

مرادی تصریح کرد: اعتقاد قلبی من این است که باید در راستای تحقق شعار سال تلاش و کوشش فراوانی کرد چراکه در شهرستان کوچکی مثل ایوان ظرفیت های خوبی وجود دارد که اگر بتوان از این ظرفیت ها استفاده نمود می توانیم موفق باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از خدمات و مشاوره های بسیج سازندگی ناحیه ایوان اظهار کرد: اگر در راستای گسترش این کارگاه بیشتر مورد حمایت قرارگیرم می توانیم در عرصه کشوری حرفی برای گقتن داشته باشیم.

 گوهر تراشی که گوهر زندگی را در کار و تلاش می داند

 

ارسال نظرات