کارشناس مسایل سیاسی:

نگاه درونگرا حلال مشکلات اقتصادی کشور است

دولت آمریکا هیچگاه تحریم ها را برنداشته بود، که اکنون آقای ترامپ جنگ روانی چندبرابری به راه انداخته و می گوید تحریم ها را شروع کرده ایم.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۰۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با سخنرانی مجید فریزاد، کارشناس مسایل سیاسی در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه استان ویژه پایوران ستاد و بصورت ویدیو کنفرانس برای نواحی سپاه در شهرستان های 9گانه استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

مجید فریزاد در این گردهمایی با تسلیت ایام شهادت نهمین پیشوای شیعیان جهان، به تشریح مسایل روز کشور و منطقه پرداخت و با اشاره به آیه شریفه 140سوره مبارکه آل عمران" إِن يَمسَسكُم قَرحٌ فَقَد مَسَّ القَومَ قَرحٌ مِثلُهُ ، وَتِلكَ الأَيّامُ نُداوِلُها بَينَ النّاسِ وَلِيَعلَمَ اللَّهُ الَّذينَ آمَنوا وَيَتَّخِذَ مِنكُم شُهَداءَ ، وَاللَّهُ لا يُحِبُّ الظّالِمينَ"، گفت: بر اساس این آیه که مربوط به جراحات رزمندگان در میدان های احد و بدر می باشد، خداوند اعلام می فرماید که دشمنان شما نیز خسارت می بینند و هرگز ظالمان را خدا دوست نمی دارد و همه این مشکلات برای آزمایش مؤمنان است.

کارشناس مسایل سیاسی، افزود: وقتی می گوییم باید زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) آماده کنیم، بنابراین باید بدانیم که مقدمه سازی برای ظهور نیاز به پرداخت هزینه و مقاومت و ایستادگی دارد.

وی، با اشاره به توطئه های آمریکا و هم پیمانان غربی آن در منطقه، تصریح کرد: امروز غرب منشأ تمام خباثت هاست و مرکز شیطان در غرب قرار دارد .

آزاده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی از زمان اوایل دفاع مقدس بسیار قدرتمندتر شده است و خدا ما را هر زمانی با آزمایشی اعم از جنگ، تحریم، فشار اقتصادی و ...، امتحان کرده و ان شاء الله بحول و قوه الهی از امتحانات پیش روی نیز با موفقیت عبور کرده و پیروز خواهیم شد.

مجید فریزاد، به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز شرایط کشور بحرانی نیست و تعبیر بحران از سختی های پیش رو بسیار غلط است؛ زیرا در دهه 60 شرایط کشور بسیار بدتر از زمان کنونی بود و جنگ را نیز داشتیم.

وی، با اشاره به ظرفیت های بالای موجود در کشور اعم از نیروی انسانی و امکانات مادی و معنوی اشاره کرد و گفت: مشکلات کشور با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و نگاه درونگرا به کشور حل می شود.

فریزاد، خاطرنشان کرد: با منفی بافی و ترسیدن و روحیه یأس نمی شود کشور را اداره کرد. این روحیه در شأن مدیران نظام جمهوری اسلامی نیست.

این کارشناس مسایل سیاسی، با تعریف جنگ نامتقارن، اظهار کرد: در جنگ نامتقارن طرفین امکاناتی دارند که طرف دیگر ندارد و باید بتوانند از امکانات خود به خوبی استفاده کنند.

فریزاد، تصریح کرد: کل مراوادات تجاری ما با آمریکا حدود 200میلیون دلار در سال است که عدد قابل توجهی محسوب نمی شود و همچنین دولت آمریکا هیچگاه تحریم ها را برنداشته بود که اکنون آقای ترامپ جنگ روانی چندبرابری به راه انداخته و می گوید تحریم ها را شروع کرده ایم.

وی، در پایان سپاه پاسداران را حافظ انقلاب و پاسدار ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر شرایط و هر زمان و مکانی دانست و گفت: سپاه همواره به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار