کسب دو نشان طلا و برنز توسط بوکسورهای کردستانی

رقابت های بوکس مناطق شش گانه کشور به میزبانی میاندوآب برگزار شد که در پایان دانا اسماعیل زاده ورزشکار صاحب نام کردستانی با اقتدار در وزن 69 کیلوگرم نشان طلا را برگردن آویخت و چیاکو رحیمی نیز مدال برنز وزن 91 کیلوگرم را کسب کرد .
کد خبر: ۹۰۴۵۲۲۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اولین دوره مسابقات نهایی بوکس مناطق ششگانه کشور با قهرمانی تیم منطقه شش کشور به کار خود پایان داد.

این پیکار‌ها در شش منطقه کشور برگزار شد و بوکسور‌های منتخب هر منطقه در قالب یک تیم به مدت دو روز در شهرستان میاندوآب با هم به رقابت پرداختند.

تیم منطقه شش کشور متشکل از بوکسور‌های استان‌های کرمانشاه، سنندج، ایلام، همدان، لرستان در مرحله نهایی این شرکت کردند و با کسب ۵ مدال طلا و ۴ مدال برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

در پایان دانا اسماعیل زاده ورزشکار صاحب نام سنندجی با اقتدار در وزن ۶۹ کیلوگرم نشان طلا را برگردن آویخت و چیاکو رحیمی دیگر ورزشکار سنندجی نیز مدال برنز وزن ۹۱ کیلوگرم را کسب کرد.

تیم بوکس منطقه ۶ کشور به سرپرستی بیژن عبدالملکی از کردستان، مهدی توحیدی نیا، فخرالدین مظاهری و اشکان طاهری از کرمانشاه مربیگری در این رقابت‌ها شرکت کرد.

اولین دوره مسابقات نهایی بوکس مناطق ششگانه کشور در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مردادماه در میاندوآب برگزار شد

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات