خبرهای داغ:
مراسم ابروی محله ویژه سردار شهید مهندس محمد کاظم زاده همراه با گرامیداشت یاد و خاطره ی ۱۵ سردار و ۲۲۸ شهید گرانقدر بخش قهدریجان با حضور برخی مسئولین، خانواده ی معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم شهید پرور این خطه برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۴۵۲۵۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، مراسم ابروی محله ویژه سردار شهید مهندس محمد کاظم زاده همراه با گرامیداشت یاد و خاطره ی ۱۵ سردار و ۲۲۸ شهید گرانقدر بخش قهدریجان با حضور برخی مسئولین، خانواده ی معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم شهید پرور این خطه برگزار شد .

در ادامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه بخش قهدریجان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از برگزاری این مراسم گفت:روحیه عشق به شهدا و شهادت طلبی شما رو به شرکت در این محفل کشانده است و ان شالله این رویه ادامه دار باشد .

وی با بیان اینکه جوامع بشری همانند انسانها دارای ممات هستند افزود: اگر روحیه ی شهادت طلبی در جامعه ای نباشد ان جامعه کم کم رو به افول خواهد رفت .همچنین ملتی که از مجاهدت و شهادت بترسد به ذلت و خواری مبتلا می شود .

هاشمی تشریح کرد: ملت آزاده و شهادت طلب از کمی امکانات و نفرات نمی هراسد و مثل امام حسین(ع) بر حقانیت خود پافشاری می کند .

امام جمعه بخش قهدریجان بیان کرد: امروزه کسانی که داعیه دار حقوق بشرند نسبت به مردم ظلم می کنند ولی یکی از اهداف جمهوری اسلامی دفاع از ملت های مظلوم از جمله بحرین و قدس است.

وی در پایان اذعان داشت: اگر جامعه ای دارای قدرت و تحلیل سیاسی نباشد اول از همه ولایت از چشم خواهد افتاد . پس برای اینکه این اتفاق میسر نشود به انسان های بزرگی همچون شهدا نیازمندیم مخصوصا شهید کاظم زاده که در راه اهدافش سخت کوشید و در طول دفاع مقدس مشغول خدمت رسانی به مردم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها