خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: طرح یاوران ولایت سال 97 بسیج دانش آموزی از امروز شنبه 20مرداد ماه آغاز شده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۹۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

جواد عقیلی پور مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت: طرح یاوران ولایت سال 97 بسیج دانش آموزی از امروز شنبه 20مرداد ماه آغاز شده است.

وی هدف از برگزاری این دوره را تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: منتخبین این دوره به عنوان فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام مدارس در سال تحصیلی پیش رو ساماندهی می شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی برنامه های ویژه آموزشی، تربیتی، مهارتی و بصیرتی برای دانش آموزان در طول سال برگزار می کند و دوره آموزشی طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم است.

وی با بیان اینکه هر دوره 5روزه است ادامه داد: 105 دانش آموز پسر از امروز در این کلاس ها شرکت می کنند و سپس دوره دختران با تعداد 95دانش آموز برگزار می شود.

عقیلی پور اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برنامه های زیارتی، آموزشی و کارگاهی در این دوره گنجانده شده است.

وی عنوان داشت: دانش آموزان بعد از پایان دوره اعضای شورای واحد مقاومت را تعیین و از اول مهر ماه به عنوان فرمانده واحد مقاومت در مدرسه فعالیت خود را آغاز می کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: طی 5سال گذشته که طرح یاوران ولایت در استان برگزار شده است تاکنون یک هزار و 200نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آموزش دیده اند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها