فرمانده سپاه سنندج: بسیج برای شناسایی مفسدان اقتصادی و محتکران وارد عمل می‌شود/ ۷۰۰ کارتن پودر شوینده احتکار شده شناسایی شد

فرمانده سپاه ناحیه سنندج از ظرفیت بسیج برای شناسایی محتکران و مفسدان اقتصادی در سطح بازار استان کردستان و به ویژه شهر سنندج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۰۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری با اشاره به روحیه مردمی بسیج در برخورد با اخلالگران بازار و مفسدان اقتصادی، عنوان کرد: اقدامات اصلی در زمینه‌ی برخورد با مفسدان اقتصادی و محتکران در سه بخش آگاه‌سازی، شناسایی و اقدام باید تمیز داده شود.

عسگری عنوان کرد: در مرحله آگاه‌سازی با توجه به اینکه ما در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم، باید موارد مربوط به تبعات و مضرات حرام‌های فقهی در بازار کاملا برای مردم تشریح شود و در این رابطه نیز، اطلاع رسانی در امر فقه بازاری به صورت عملی در بسیج اصناف در سطح استان کردستان در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج تصریح کرد: در مرحله شناسایی نیز، استفاده از مردم و سایر نیرو‌های مردمی برای شناسایی عوامل سواستفاده کننده و محتکران اقتصادی، در این مورد باعث شده است که سرعت عمل در برخورد با این مسائل و مشکلات افرایش یابد.

وی افزود:، اما در مرحله اقدام، پس از شناسایی مفسدان و محتکران، قطعا با توجه به هماهنگی‌های بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیستم‌های نظارتی همچون قوه قضائیه و معرفی افراد متخلف، اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

عسگری تأکید کرد: اصلی‌ترین اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واحد سنندج به صورت تخصصی اعلان به تمامی نیرو‌های بسیج در سطح شهر، برای شناسایی افراد متخلف و محتکران و مفسدان اقتصادی می‌باشد، به طوریکه با هماهنگی مردم و بسیجیان عزیز در مبحث رصد فعالیت‌های مجرمانه اقتصادی، سپاه ناحیه سنندج بسیار اقدامات موثری را به انجام رسانیده است.

گفتنی است که طی روز‌های گذشته، شناسایی انبار فروشگاه باجلانی با احتکار تعداد ۷۰۰ کارتن پودر شوینده، با تذکر بسیج و مسئولین مربوطه بدون اقدام قضایی توزیع محصول یاد شده در بازار انجام شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات