خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع پاسداران سپاه عاشورا گفت: سپاه پاسداران خدمت گذارترین نهاد از لحاظ فرهنگی و دفاعی است و نظیری در دنیا ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۵۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: جای تاسف است که برخی با کارهای این نهاد مخالف هستند و تنها تاکید بر کار فرهنگی سپاه دارند همچنان که غربی‌ها ما را مظهر خشونت می دانند و مردم دنیا را علیه نظام اسلامی منحرف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بحث آبرسانی خوزستان و بسیاری از طرح های قرارگاه خاتم الانبیا و همچنین بحث اقتدار موشکی از کار های چشمگیر سپاه پاسداران است.

آیت الله شبستری تاکید کرد: آمریکای جنایتکار از این نهاد مقدس بیم دارد و تلاش می‌کند ایران از اقتدار موشکی دست‌ بردارد در حالی که خودشان در تمام کشورها دخالت دارند اما دفاع از مظلوم را حق ما نمی دانند.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با فداکاری خود گفت لازم نیست اصلا بزرگان نظام جمهوری اسلامی ایران جواب ترامپ را بدهند و من جوابگوی آن هستم، استکبارستیزی این نهاد مقدس را به نمایش گذاشت.

آیت الله شبستری اظهارداشت: اگر آمریکا دلار دارد ماهم خدا را داریم و بنا به گفته امام جواد علیه السلام که فرمود اعتماد به پروردگار بهای هر چیز پر قیمت است و نردبانی برای هر مقام بلند است ملت ایران هم با خلوص نیت و تمسک به اهل بیت و نصرت و امداد الهی هیچ وقت مایوس نخواهد شد.

ارسال نظرات