با حضور معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در زنجان؛

آغاز تصویربرداری سریال «پرواز پروانه را ببین»

مراسم آغاز تصویربرداری سریال «پرواز پروانه را ببین» با حضور دکتر دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و مدیران دستگاه های اجرایی استان در لوکیشن این سریال واقع در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۷۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ معاون امور استانها ی سازمان صدا و سیمادر این مراسم گفت : تعمیق اندیشه‌های دینی و تبیین فرهنگ، ترویج قانون، هنجارهای زندگی، سبک و سیاق‌های تازه، شکل‌گیری فکر و عقیده، کنترل اجتماعی از کارکرد رسانه‌ است و رسانه‌ها به‌دلیل ارتباط با طیف گسترده‌ای از افراد جامعه، قابلیت دارد در بسیاری موارد بر رفتارها و بعضا نگرش‌های آنها تاثیرات عمیق و بنیادین داشته باشد.
دکتر دارابی گفت: پیام‌های انتقال داده شده توسط این ابزار قدرتمند و پرنفوذ باعث متعادل‌کردن روابط انسان‌ها و شکل‌دهنده اعمال آنها در عرصه حیات فردی یا اجتماعی می‌شود و انتقال مفاهیم اخلاقی توسط رسانه‌ها می‌تواند وسیله‌ای برای هدایت افراد جامعه در پیروی از قوانین و هنجارها باشد.
وی افزود: تولید اینگونه سریال ها، مورد نیاز مردم هم هست تا به این وسیله و از طریق رسانه خانواده ها با مسایل اجتماعی بیشتر آشنا شوند و این موضوع می تواند در تسریع روند کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این مراسم گفت: تلویزیون، رادیو، سینما، ماهواره، اینترنت، و... در زمره رسانه‌های جمعی می‌تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در حیات اجتماعی و مشخصا برون رفت از آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.
صفری با بیان اینکه همواره بررسی و ریشه‌یابی موضوع آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک اولویت مهم در برنامه سازی شبکه اشراق مدنظر بوده افزود: هدف و پیام اصلی سریال «پرواز پروانه را ببین» ،آگاهی بخشی و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.
ظریف تهیه کننده این سریال هم با بیان اینکه مجموعه 26 قسمت 35 دقیقه ای پرواز پروانه را ببین با حضور تعدا زیادی از بازیگران مطرح کشوری و شبکه اشراق در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید می شود ،افزود : ژانر این فیلمنامه اجتماعی با موضوع اعتیاد ، طلاق وآسیب های اجتماعی می باشد که در شبکه اشراق تولید خواهد شد. وی در خصوص شروع تولید این مجموعه عنوان کرد : کار تولید این سریال پس از بررسی و تأیید فیلنامه در شورای طرح و برنامه مرکز به کارگردانی صادقی جهانی آغاز می شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار