خبرهای داغ:
سردار معروفی در حاشیه مراسم روز خبرنگار در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت اقتصادی کشور و احتکار کالا توسط برخی محتکرین گفت: دشمنان نظام انقلاب با محاسبات خود امروز به این نتیجه رسیدند که در جنگ سرزمینی و نظامی نمی توانند با ملت ما مقابله کنند از اینرو تمام هدف خود را در جنگ اقتصادی قرار دادند.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۸۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

دشمن میخواهد ما را پشیمان کند/ از شرایط فعلی گذر خواهیم کرد/چرا کشور ما بیشتر ین واردات را دارد/محتکرین کالاها خائنان و دشمنان ملت اندبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی در حاشیه مراسم روز خبرنگار در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت اقتصادی کشور و احتکار کالا توسط برخی محتکرین گفت: دشمنان نظام انقلاب با محاسبات خود امروز به این نتیجه رسیدند که در جنگ سرزمینی و نظامی نمی توانند با ملت ما مقابله کنند از اینرو تمام هدف خود را در جنگ اقتصادی قرار دادند.

وی ادامه داد: امروز معیشت و اقتصاد مردم توسط دشمن مورد حمله قرار گرفته است که باید با آن مقابله کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در این خصوص توضیح داد: باید این مقابله ها در حوزه مدیریت منابع و بخشی در حوزه نگاه و توجه به ظرفیتها باشد.

سردار معرفی گفت: چرا باید نگاه ما به جای توجه به ظرفیت های درونی و بومی سازی به بیرون باشد؟! چرا باید کشور ما بیشترین وارد کننده کالاهای خارجی و لوازم آرایشی باشد؟

فرمانده سپاه نینوا افزود: اینکه امام مسلیمن در طول 28 سال گذشته بیشترین تاکید را در مورد مسائل اقتصادی داشته اند و نامگذاری سالها را بر این محور قراردادند نشان از تیزبینی و شناخت اهداف دشمن توسط ایشان دارد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی باید در مقابل کسانی که در حوزه اقتصاد اختلال ایجاد می کنند برخورد انقلابی کند.

سردار معروفی گفت: دومین نکته مهم در این زمینه این است که سپاه و بسیج کشف این لانه های دشمن را جزو کارها و الویت های مهم خود قرار داده و برای شناسایی و آنان با سیستم قضایی و دستگاههای اجرایی همکاری داریم و محتکران را هر جا ببینیم معرفی و در بین مردم رسوا می کنیم.

وی افزود: در زمان جنگ مردم لباس و حتی تخم مرغ را به جبهه می بردند و امروز کسانی که جنس خود را احتکار می کنند و با ملتی با آن سابقه درخشان که در هشت سال جنگ نابرابر برای کشور عزت خریدند دشمنی می کنند، باید برخورد انقلابی کرد و محتکرین را به اشد مجازات رساند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن به دنبال بردن آبروی ملت ایران است و می خواهد ما را پشیمان کند ولی مطمئن باشد و بداند که البته می داند هیچ اتفاقی نمی افتد و شرایط فعلی با هماهنگی، کنترل می شود از آن گذر خواهیم کرد./گلستان ما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها