خبرهای داغ:
امام‌ جمعه نهاوند با بیان اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی اعتماد مردم به‌نظام و دستگاه قضا را همراه دارد، گفت: امروز نوبت قوه قضائیه است تا نقش هریک از خائنین را مشخص کند، دستگیری و مجازات مفسدین و بازگرداندن اموالی که از بیت‌المال دزدی شده را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۹۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

برخورد با مفسدان اقتصادی اعتماد مردم به‌نظام و دستگاه قضا را همراه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع نمازگزاران شهر نهاوند با بیان اینکه امروز همه در معرض امتحان هستیم از رهبری، رئیس‌جمهور و وزرا و غیره گرفته تا من و شما که کف جامعه قرار گرفتیم همه امتحان می‌شویم، اظهار داشت: این انقلاب، آمریکا و دست‌درازی‌هایش را از ایران بیرون کرد.

وی با تأکید بر اینکه با فساد و مفسد از هر جناحی که باشد باید برخورد شود، گفت: فساد ظلم به مردم است و حکومت با ظلم سازگاری ندارد.

امام‌ جمعه نهاوند گفت: دشمنان دست‌به‌دست هم داده‌اند تا انقلاب را از طریق اقتصاد به‌زانو درآورند و در مقابل در داخل کشور می‌بینیم عده‌ای با احتکار مایحتاج مردم با ضربه زدن به اقتصاد و امید مردم نقش همان منافقین صدر اسلام را دارند.

وی با تأکید بر اینکه نقشه آمریکا فشار اقتصادی و فشار روانی و جنگ روانی است که در فضای مجازی شروع کرده‌اند، بیان داشت: امروز شبکه‌های مجازی و گرانی ابزار دست دشمن برای وادار کردن ایران به تسلیم شدن است.

مغیثی با بیان اینکه باید مراقب باشیم این انقلابی که با هزینه زیادی به دست آوردیم را از ما نگیرند، اظهار کرد: اعتماد مردم متأسفانه تا حدی از بین رفته و دلیلش همین گرانی‌ها، هرج‌ومرج در بازار ارز و... است که راه مقابله با آن این است که نظام ما کاری کند تا این اعتماد برگردد.

وی با بیان اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی اعتماد مردم به‌نظام و دستگاه قضا را همراه دارد، ادامه داد: امروز نوبت قوه قضائیه است تا نقش هریک از خائنین را مشخص کند، دستگیری و مجازات مفسدین و بازگرداندن اموالی که از بیت‌المال دزدی شده را در دستور کار قرار دهد.

امام‌ جمعه نهاوند تأکید کرد: اگر این کار شد یقیناً امید و اعتماد مردم دوباره جلب خواهد شد و آمریکا نخواهد توانست از این آب گل‌آلود ماهی بگیرد ولی اگر در مقابل قوه قضائیه خدای‌ ناکرده کوتاهی کند و به‌ عناوین ‌مختلف به ‌وقت عمل نکند دشمن از این فضا بهره‌مند شده و سوءاستفاده می‌کند و مردم را ناراضی‌تر خواهد کرد و آن‌ها را در مقابل دولت و نظام قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات