خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تاکنون ۲۶۹ طرح با اعتبار ۶۸ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان به شعبات بانک‌ها به شهرستان معرفی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۱۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

معرفی 269 طرح اشتغال به بانک‌های عامل در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند بیان کرد: به همت مدیران، شهرستان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است اما برخی مدیران با وجود تلاش خود گزارش عملکرد خود را در معرض دید مردم قرار نمی‌دهند .

وی افزود: خوشبختانه در بحث اشتغال و تولید مدیران تمام دستگاه‌ها به صورت هماهنگ با یکدیگر تعامل دارند و این باعث شده است شهرستان نهاوند در این زمینه در سطح استان عملکرد خوبی داشته باشد .

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تاکنون ۲۹۴ طرح اشتغال در کارگروه استانی با اعتبار حدود ۸۸.۵ میلیارد تومان مصوب شده است که از این رقم ۲۶۹طرح با اعتبار ۶۸ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان به شعبات بانک ها به شهرستان معرفی شده است .

وی بیان کرد: مدیران تمام توان خود را صرف اشتغال کنند چراکه اگر به تمام اهداف خود در این زمینه برسیم قطعا مشکل مردم نیز برطرف خواهدشد و دستگاه‌های اجرایی سعی کنند پاسخ استعلامات را به موقع بدهند تا وقفه ای در روند رسیدگی به پرونده ها پیش نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات