خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان اینکه تمام مصالح بازسازی عتبات از مصالح کشورمان تهیه می‌شود، گفت: تمامی نذورات مردم به چرخه اقتصادی کشور باز می‌گردد.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۲۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در دیدار با مدیریت امور شعب بانک انصار این استان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات کلیه اقدامات خود را بر اساس نذورات اهدایی مردم کشورمان در امر مقدس بازسازی، نوسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه معصومین(ع) انجام می‌دهد.

وی افزود: وظیفه ستاد بازسازی سازماندهی همه نذورات و هدایای مردم برای عتبات عالیات است تا بتواند به کمک این نذورات خدماتی را در حرم‌های مطهر به مردم شریف کشورمان ارائه دهد.

قاسمی با اشاره به اینکه تمامی نذورات مردم به چرخه اقتصادی کشور باز می‌گردد، ادامه داد: کلیه اقلام، مصالح و لوازماتی که برای این امر مقدس تهیه می‌شود از بازار کشور عزیزمان خریداری و این پول با برکت در چرخه اقتصاد کشورمان رونق داده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در ادامه با بیان اینکه نیروهای خادم ستاد نیروهای متبرع و با عشق و ارادت به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع) در آستان مقدس آن امامان همام مشغول به خدمت هستند، افزود: این عشق و علاقه موجب برپاماندن هرچه باشکوه‌تر این بارگاه‌های مقدس شده است و مردم عزیزمان در راه حفظ و حراست از این بقعه‌های آسمانی از جان و مال خودشان گذشته‌اند.

در این دیدار مصطفی معلمی، مدیر امور شعب بانک انصار استان فارس با بیان اینکه خدمت کردن به ائمه اطهار(ع) توفیقی بزرگ که خدای متعال نصیب هرکسی نخواهد کرد، گفت: بانک انصار استان فارس افتخار دارد از سالیان گذشته تا به امروز در کنار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در این عرصه با برکت گام برداشته و ان‌شاءالله در آینده هم با توکل برخدای بزرگ در این راه پرخیر مشارکت و فعالیت خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها