خبرهای داغ:
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: هفت دوره اردو آموزشی، تربیتی برای یک هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۴۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

برگزاری اردوهای آموزشی تربیتی با حضور 1400 نفر از مددجویان در همدانعلی‌اکبر مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان برای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌های تحت حمایت در تابستان سال جاری اظهار داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری، همدان میزبان یک هزار و ۴۰۰ مادر و دختر تحت حمایت از استان‌های مرکزی، چهارمحال و بختیاری، سمنان، البرز، قزوین، گلستان و اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: محافل انس با قرآن کریم، کارگاه‌های نماز، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، مهدویت از برنامه‌های آموزشی است که طی اقامت با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه آموزش‌های لازم را به مددجویان ارائه می‌دهند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان ابراز داشت: این سفرها در فصل تابستان باهدف برقراری ارتباط محکم و صمیمی بین مادران و دختران، ارائه آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف به خانواده‌ها، بهینه‌سازی اوقات فراغت و باهدف تقویت بنیه اعتقادی و معنوی مددجویان برگزار می‌شود.

وی گفت: این اردوها در قالب هفت دوره و برای یک هزار و ۴۰۰ نفر به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان برگزار شده است.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه اردوها در هر دوره برای ۲۰۰ نفر و به مدت چهار روز در اردوگاه فجر همدان برگزارشده است، گفت: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با کمک های خود یاری‌رسان این نهاد برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و سیاحتی باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات