رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان

احتکار ۳۷۰ تن برنج در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:از ابتدای تشدید بازرسی‌ها شاهد کشف هشت انبار برنج به عناوین مختلف همچون اختفاء، امتناع از فروش کالا، عدم اعلام موجودی و احتکار به میزان ۳۷۰ تن که ارزش ریالی محمول‌های کشف شده ۲۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون بوده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۴۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی خانی امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰ هزار بازرسی توسط بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات دیگر به عمل آمده که منجر به تشکیل بیش از دو هزار پرونده شده است.اظهار داشت: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در این بازه زمانی بیش از ۶۸ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۰ درصدی را به همراه دارد.

وی گفت:از ابتدای تشدید بازرسی‌ها شاهد کشف هشت انبار برنج به عناوین مختلف همچون اختفاء، امتناع از فروش کالا، عدم اعلام موجودی و احتکار به میزان ۳۷۰ تن که ارزش ریالی محمول‌های کشف شده ۲۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: در مرداد ماه سال جاری شاهد کشف پنج انبار آهن آلات به عناوین مختلف همچون عدم اعلام موجودی، اختفا، امتناع از فروش به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ هزار ریال هستیم.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت یک انبار پودر شوینده به تعداد دو هزار و ۵۰۰ کارتن و ارزش دو میلیارد ریال، چهار انبار لاستیک با عناوین عرضه خارج از شبکه و عدم اعلام موجودی کالا به ارزش یک میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال، احراز تخلف گاز مایع و معرفی ۱۴ واحد متخلف شناسایی و کشف شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اظهار داشت: همچنین دو واحد متخلف با تخلف قاچاق کالاهای دارویی و بهداشتی به ارزش ۶۵ میلیون ریال، یک انبار لوازم خانگی با تخلف احتکار کالا به قصد گران‌فروشی به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال، یک انبار تخم مرغ با میزان ۲۵۰۰ کارتن و ارزش ۱۰۵ میلیون ریال توسط بازرسان این سازمان و سایر ارگان‌ها کشف شده و برای آن‌ها پرونده تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار