مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: ستاد معین بازسازی استان لرستان تعداد دو هزار و 850 واحد مسکونی را در 103 روستای شهرستان اسلام‌آباد غرب در دست‌ساخت دارد که از این تعداد 750 واحد آن تکمیل و به مردم تحویل داده‌شده و مابقی واحدها نیز در دست احداث و واگذاری است.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۵۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مراد پور در آئین افتتاح 750 واحد مسکونی در اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: عملکرد ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان بسیار خوب بوده و ستاد لرستان از ستادهای برتر کشور در امر بازسازی است.

وی افزود: عملیات بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله در استان کرمانشاه با حضور 13 استان مطرح کشور در حال انجام است که کار بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان اسلام‌آباد غرب به بنیاد مسکن استان لرستان واگذارشده است که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، عملکرد ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان بسیار خوب است.

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: این موفقیت‌ها در احداث واحدهای مسکونی نتیجه برنامه‌ریزی هدفمند و مدیریت خوب و پرتلاش در بنیاد مسکن استان لرستان است.

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: ستاد معین بازسازی استان لرستان تعداد دو هزار و 850 واحد مسکونی را در 103 روستای شهرستان اسلام‌آباد غرب در دست‌ساخت دارد که از این تعداد 750 واحد آن تکمیل و به مردم تحویل داده‌شده و مابقی واحدها نیز در دست احداث و واگذاری است.

وی افزود: بیش از 11 هزار فقره تسهیلات به‌منظور تعمیر واحدهای مسکونی شهری پرداخت‌شده است که تاکنون بیش از 95درصد کار تعمیرات واحدهای خسارت‌دیده در شهر به انجام رسیده است و مابقی کار نیز در دست انجام  است.

انتهای پیام

ارسال نظرات