رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح كرد؛

طرح سختی کار رانندگان دوباره در مجلس به جریان افتاد/ تصمیمات خوبی در مجلس برای رانندگان اتخاذ شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:به تازگی بحث سختی کار رانندگان را در دستور کار خود قرارداده ایم و مقرر شد تا طرحی که در مجلس نهم در خصوص سختی کار رانندگان تهیه شده بود اما تصویب آن برای مجلس دهم مانده بود.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۵۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ؛ در خصوص تازه ترین اقدامات انجام شده توسط مجلس جهت رفع مشکلات کامیون داران، اظهار داشت: در کمیسیون اجتماعی مجلس کمیته ای داریم تحت عنوان کمیته رسیدگی به مطالبات رانندگان که هر هفته ساعت11الی 13 جلساتی را با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، پلیس راه کشور، نمایندگان رانندگان برون شهری، نماینده دولت، نماینده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نماینده سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جلسات نتایجی بسیار خوبی داشته و در هر کدام از جلسات موضوعات مختلفی بررسی شده است،تصریح کرد: در جلسات گذشته این کمیته که تقریبا دو ماه به طول انجامید موضوعات مربوط به بیمه رانندگان مطرح شد و یک سری تصمیمات خوبی نیز گرفته شد.

عزیزی افزود: به تازگی بحث سختی کار رانندگان را در دستور کار خود قرارداده ایم و مقرر شد تا طرحی که در مجلس نهم در خصوص سختی کار رانندگان تهیه شده بود اما تصویب آن برای مجلس دهم مانده بود و در مجلس دهم نیز متاسفانه با اختلاف 4رای نتوانست رای بیاورد را دوباره آن را اعلام وصول کنیم و ایرادات آن را رفع کنیم تا در قالب طرح جیدی آن را ارائه کنیم.

وی گفت: امیدوارهستیم که بتوانیم کارهای خوبی برای رانندگان زحمت کش و سخت کوش انجام دهیم و آمادگی داریم که هر ایرادی که باشد را حل کنیم.

توزیع ۱۹۰ هزار حلقه لاستیک میان کامیون داران

شادمهر کاظم زاده رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس در گفت و گویی با تاکید بر اینکه در خصوص لاستیک کامیون داران وزارت صنعت معدن و تجارت از شناسایی دو انبار با موجودی 140 و 150 حلقه لاستیک خبر داد، افزود: توزیع این لاستیک ها با هدف متعادل سازی نرخ ها در هفته های آتی در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داد.

منبع : راه دانا

ارسال نظرات
آخرین اخبار