خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اردوهای جهادی یک فرصت مغتنم برای خودسازی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۸۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرهاد رهبر با حضور معاون هماهنگ کننده لشکر 3 حمزه از روند اجرای اردوهای جهادی دانشجویی در استان بازدید کرد و در این آئین گفت: حضور امروز خود را در بین جوانانی که در هیاهوی روزانه و هم اکنون جامعه، خدمت به مستضعفین، عمران و آبادی ایران عزیز اسلامی را انتخاب کرده اند بسیار مغتنم می داند و به این جوانان با غیرت برای انتخاب این راه صحیح خودسازی تبریک می گوید.

وی با بیان اینکه خدمت در جای جای میهن عزیزمان ایران اسلامی تجربیات ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت تاکید کرد دانشجویان پزشکی و مهندسی که هم اکنون در این مناطق مرزی فعالیت می کنند حتما در آینده از تجربیات علمی بدست آماده از این مناطق نهایت استفاده را خواهند کرد .

دکتر فرهاد رهبر در دیدار با یکی از اهالی صومای برادوست ارومیه در منطقه صفر مرزی ایران با ترکیه که ۱۲ عائله و معلول داشت و دانشجویان خانه اش را می ساختند قول های مساعدت توسط خیرین را داد و تاکید کرد با راه اندازی تولید محصولات صنایع دستی  اعم از دار قالی و محصولات لبنی، دانشگاه آزاد تلاش خواهد کرد در منطقه اشتغال زایی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مسئولین خواست یکی از روستاهای مرکزی را به عنوان مبدا خرید و فروش محصولات ارزشمند صنایع دستی قرار دهند و با ایجاد این پایانه ی خرید و فروش، اشتغال و پیشرفت را به منطقه هدیه بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات