فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفت و گو با بسیج :
سرهنگ دوم پاسدار مهدی نباتی گفت: استکبار و به خصوص آمریکای جنایتکار حقوق بشر را ابزاری برای تسلط کشورهای استعمارگر دانست.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۹۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

سرهنگ دوم پاسدار مهدی نباتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ حقوق بشر را ابزاری برای تسلط کشورهای استعمارگر دانست که از آن به عنوان چماغی برای فشار سیاسی به کشورهای دیگر استفاده می کنند.

نباتی در ادامه گفت : دولت آمریکا علی رغم اینکه در نظام بین المللی ژست دفاع از حقوق بشر را به خود می گیرد و جنگ های خانمان براندازی در راستای استیفای حقوق بشر به راه می اندازد امروز دچار تناقض گویی های فراوانی در مورد حقوق بشر شده است که یک مورد از آن حمایت از نسل کشی عربستان سعودی در یمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در ادامه افزود : سوء استفاده ی آمریکا از مقوله ی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم که همواره با مداخله در امور داخلی کشورها و انجام عملیات نظامی همراه بوده تا کنون جز تقویت تروریسم و و ایجاد ناامنی در منطقه و جهان حاصل دیگری نداشته است.

سرهنگ نباتی خاطر نشان کرد : نقض حقوق بشر توسط دولت آمریکا و هم پیمانانش و کشتار و قتل عام انسان های بی گناه از طرفی و وضع تحریم های ناعادلانه به بهانه ی حقوق بشراز طرفی دیگر تناقضی آشکار در رفتار آمریکا و نشان دهنده ی استفاده ی ابزاری از واژه ی حقوق بشر می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات