خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی مرند در جمع خبرنگاران گفت: در بحث تردد اتباع بیگانه مثل افغان، پاکستانی و بنگلادشی که از منطقه یامچی برای کار به ترکیه می‌روند روزانه یک اکیپ برای پوشش و دستگیری به آن منطقه می‌فرستیم.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۰۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاظم دهقانی با بیان این نکته که خبرنگاری یکی از مشاغل سخت هست اما هنوز در جایگاه واقعی خود نیست، اظهار داشت: در شهرستان مرند همکاری خوبی وجود دارد و اخبار و موضوعات شهرستان به خوبی منعکس می‌شوند چراکه رسانه‌ها چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند.

وی افزود: اخبار و اطلاعاتی که در رسانه پخش می‌شود در احساس امنیت تاثیر دارد و برعکس می‌تواند احساس امنیت جامعه را کم کند لذا سعی کنیم نقش مثبت رسانه را بیشتر کنیم و درخواست ما این است که در مباحثی که مربوط به احساس امنیت جامعه هست خط قرمزها را رعایت کرده و قبل از انتشار مطالب از صحت و سقم آن اطلاع لازم کسب شود.

دهقانی فرمانده انتظامی مرند با اشاره به حجم زیاد گروه‌ها و کانال‌های مجازی خاطر نشان کرد: پلیس فتای ما هوشیار است و همیشه فضای مجازی و رسانه‌ها را رصد می‌کند و بعضی مطالب متاسفانه از شبکه‌های مجازی معاند انتقال و بازنشر پیدا می‌کند و پلیس با آنها برخورد می‌کند پس به مدیران کانال‌ها و گروه‌ها هم هشدار می‌دهم این مسائل را رعایت کنند.

وی با اشاره به خبر اخیر قتل یک جوان در مرند گفت: امنیت در شهرستان مرند در سطح خوبی است و برخی حوادث بصورت ویژه روی می‌دهند که از جمله در حادثه قتل جوان مرندی پلیس بلافاصه قاتل را در کرج بازداشت و ماشین و اموال مسروقه بازگردانده شد.

دهقانی با تاکید بر این نکته که در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفتیم، ادامه داد: اخیرا محموله مس ترانزیتی را کشف کردیم که باند 6 نفره در این امر دخیل بودند و همچنین انبار احتکار لوازم خانگی نیز کشف شد  که هشداری به مخلان اقتصاد بود تا بدانند ما به جد پیگیر این موضوعات هستیم.

وی در خصوص آمار تماس‌های مردمی با سامانه 110 در شهرستان مرند گفت: تعداد تماس‌هایی که در 5 ماهه اخیر با 110 گرفته شده 12287 تماس هست که 7956 تماس عملیاتی شده است.

ارسال نظرات