فرماندار سمنان خبر داد:

شهرستان سمنان میزبان زائران و مسافران در دهه امامت و ولایت

جلسه بررسی عملکرد موکب میقات الرضا(ع) شهرستان سمنان با حضور مسئولین و خادمان موکب به ریاست سید عباس دانایی فرماندار سمنان در محل فرمانداری سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۵۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه بررسی عملکرد موکب میقات الرضا(ع) شهرستان سمنان با حضور مسئولین و خادمان موکب به ریاست سید عباس دانایی فرماندار سمنان در محل فرمانداری سمنان برگزار شد.
در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار سمنان با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد موکب میقات الرضا شهرستان سمنان در دهه کرامت افزود عملکرد خادمان این موکب با توجه به حجم بالای کارهای انجام شده در میزبانی از زائران ثامن الحجج و حضرت معصومه(ص) قابل تقدیر و تشکر می باشد .
دانایی با بیان اینکه موکب با مشارکت بقاع متبرکه،  آموزش و پرورش و میراث فرهنگی در دهه کرامت و در مسیر تردد زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع)فعالیت نموده از رضایت کامل زائران از خدمات ارائه شده موکب خبر داد.
فرماندار سمنان از برنامه ریزی موکب جهت میزبانی در دهه امامت و ولایت در شهرستان سمنان  اشاره کرد و افزود: بر لزوم فراهم نمودن بستر مشارکت های مردمی و خیری تاکید نمود.
پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد:نسبت به اطلاع رسانی مطلوب،فراهم نمودن بستر مشارکتهای مردمی و سازمان هیا مردم نهاد،اجرای برنامه های فرهنگی در جوار موکب،ارائه خدمات بصورت یکجا و متمرکز ،برگزاری جشن های ویژه عید قربان و غدیر و...از مله مصوبات این جلسه بود.
لازم به ذکر است موکب میقات الرضا در دهه کرامت خدماتی همچون توزیع غذا،اسکان ،خدمات خودرویی و سمنان گردی به مسافران و زائران ارائه نموده است که در دهه امامت و ولایت ادامه خواهد داشت.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار