مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) :
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت : آنچه مايه عزت، سربلندي و افتخار ما در نظام جمهوري اسلامي شده و خواهد بود، اين حضور آگاهانه بسیج، از روي تعهد و روحيه انقلابي در تمام صحنه هاي انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۹۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام شیرزادی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در همایش تجلیل از مدافعین حریم انقلاب که به همت بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع)در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد ، اظهار داشت : آنچه مايه عزت، سربلندي و افتخار ما در نظام جمهوري اسلامي شده و خواهد بود، اين حضور آگاهانه بسیج، از روي تعهد و روحيه انقلابي در تمام صحنه هاي انقلاب است.

حضور آگاهانه بسیج در عرصه هاي مختلف دشمنان را عصباني کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با تاکید بر نقش انکارناپذیر بسیج در موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، حضور آگاهانه و فعالانه بسیج در صحنه‌های گوناگون را سبب ناکامی دشمنان و موفقیت نظام در زمینه‌های مختلف دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروز  بسیج در همه صحنه‌ها حضور دارد و باری از دوش دولت و مشکلات جامعه بر می‌دارد و در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و عمرانی وارد شده است و فعالیت می‌کند.

برادر پاسدار زنجانی نیز در این همایش گفت : دشمنی دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام ناشدنی است پایداری  مدافعین حریم انقلاب هم تمام شدنی نیست و این موضوع امروز دشمن را کلافه کرده است .

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) تصریح کرد: تفکر و حرکت بسیج در دوران انقلاب اسلامی ابرقدرت های دنیا را شکست داده و در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی با عزم راسخ و اعتقاد الهی ابهت پوشالی دشمنان را شکسته و آنها را تسلیم اراده و ایمان خود کرده است.

وی درباره نعمات بسیج خاط نشان کرد : امام خمینی(ره) با تشکیل شجره طیبه بسیج، نعمت بزرگ الهی را به انقلاب داد و هنوز از ثمره این نعمت در حال استفاده‌ هستیم و راز و رمز بسیج و ماندگاری آن از مردمی بودن و ولایت فقیه است.

 

 

خبرنگار بسیجی : فرهادی

ارسال نظرات