خبرهای داغ:
احتکار واژه ای که مدتها بود توسط سیستم های نظارتی نادیده گرفته شدو دانه درشت ها به قدری رشد کردند که بحران پشت بحران برای انهدام قدرت خرید مردم و نارضایتی عمومی را دامن بزنند.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۷۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

خبرگزاری بسیج قزوین: احتکار به معنای تحریم مایحتاج مردم و جمع آوری آن توسط سازمان و اشخاص سودجو بوده تا بتوانند بر دارایی خود با سود نامشروع بیفزایند. در این بازار مستضعفان فقیر تر و دانه درشت ها حجیم تر می شوند.
این افراد بیشتر شبیه موش های کثیف می باشند که برای سود بیشتر حاضر هستند از روی جسد یک ملت عبور کنند و بیشتر از همه نیز از انقلاب طلب کار باشند.
سپاه صاحب الامر عج با ورود به مبارزه با مفاسد اقتصادی وارد فاز عملیاتی شده و به عنوان سپاه نمونه در کشور نا امنی مبارکی را برای سودجویان در استان به راه انداخته است و تا امروز انبار موش های کثیف که مایحتاج ضروری مردم را احتکار کرده بودند را کشف کردند که بیش از ۱۵۰میلیارد تومان کالا می باشد.
یکی از انبارهای کشف شده دارویی مربوط به دختر وزیر بوده که در شهرستان البرز کشف شد.
سپاه قهرمان است و هرجا وارد شده است با نگاه الهی و مردمی به پیش رفته تا بتواند بارقه های امید را روشن نگه دارد.
احتکار های صورت گرفته با پروسه خطرناک انقلاب برای نان، طراحی تا در بهمن ماه و ۱۳ آبان در نقش پیاده نظام ترامپ بازی کنند.
سپاه در کنار سایر نیروهای زحمت کش توانسته پرچم مبارزه با فساد را بالا بگیرد و باید حمایت های مردمی از این اتفاق مبارک به میدان بیایید.
حالا قوه قضاییه پس از اثبات جرم محتکرین در دادگاه باید حکم تکان دهنده برای مفسدین اقتصادی که پیاده نظام ترامپ در جنگ اقتصادی هستند صادر تا ریزش های ایجاد شده را با رویش همراه کند.
شاید ده هزار انبارو سوله های بزرگ محتکرین هنوز کشف نشده که اگر مصادره و عاملین مجازات شود هزار شعب ابیطالب را هم بگذارانیم مشکلی نخواهیم داشت.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها