در راستای دفاع از حقوق ملت ایران؛

تجمع بزرگ طلاب و روحانیون تهران با عنوان «روحانیت صدای مردم» در حوزه علمیه مروی برگزار شد

تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون تهران با عنوان «روحانیت؛ صدای مردم» در راستای دفاع از حقوق ملت و حمایت از مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم و با هدف مطالبه‌گری موثر و جدی از قوای سه‌گانه صبح روز شنبه 20 مرداد ماه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۸۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون تهران با عنوان «روحانیت صدای مردم» در راستای دفاع از حقوق ملت و حمایت از مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم و با هدف مطالبه‌گری موثر و جدی از قوای سه گانه، پیش از ظهر شنبه 20 مرداد ماه در حوزه علمیه مروی برگزار شد.

در این تجمع بزرگ، حجت الاسلام تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی، استاد رشاد رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام گواهی مسئول سازمان بسیج اساتید و روحانیون کشور، حجت الاسلام رحیمی صادق و همچنین معاونین و مسئولین حوزه ی استان نیز حضور داشتند.

طلاب و روحانیون شرکت کننده در تجمع بزرگ «روحانیت صدای مردم»، با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی همچون «مردم گله مندند»، « چرا مجلس به وظیفه خود عمل نمی کند»، «غارتگر بیت المال اعدام باید گردد»، « مرجع انقلابی تشکر تشکر» و «عدالت، شعار روحانیت»، خواستار رسیدگی فوری به مطالبات قانونی و وضع معیشتی مردم و همچنین برخورد شدید با مفسدان و اخلال گران اقتصادی شدند.

در ادامه، حجت الاسلام «علی‌اکبر صادقی رشاد» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس حوزهٔ علمیهٔ امام رضا(ع) تهران با اشاره به فلسفه ی این تجمع عنوان کرد: فلسفه ذاتی تجمع این است که روحانیت نقش و کارکرد ذاتی خود که همان معرفت اندوزی، آگاهی و عدالت خواهی است را به نمایش در بیاورد و از آنجا که حجت بر همگان تمام شده است؛ طلاب انقلابی تا رفع مشکلات مردم در وسط میدان مبارزه خواهند ماند چرا که روحانیت در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و همچنین حفظ حریم استقلال ایران اسلامی، یار و یاور مردم بوده است.

وی با بیان مطالبی مبنی بر اینکه احتکار کنندگان کالاهای اساسی پیاده نظام آمریکایی ها هستند، گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب و مردم، کشور را تحریم کرده اند، افرادی که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را احتکار می کنند در واقع ساختار اقتصادی کشور را به هم ریخته و امنیت روانی جامعه را بر هم می زنند و این یعنی همان هدفی که دشمنان از تحریم ها دنبال می کنند. بنابراین ما طلاب و روحانیون از قوه قضائیه انتظار داریم با احتکار کنندگان برخورد جدی و فوری داشته باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه تهران با انتقاد از قوه قضائیه در روند برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: از قوه قضائیه سؤال می کنیم آیا در بین همه این اختلاس گران و متخلفان اقتصادی، ده نفر آنان عنوان مفسد فی الارض را ندارند؟ پس چرا حکم الهی را برای آنان اجرا نمی کنید؟ شاید بگوئید در فرآیند دادرسی قرار دارد! در حالی که این فرایندها در شرایط عادی است اما الان ما در جنگ اقتصادی هستیم و در شرایط جنگ، قانون و حکم الهی باید بدون تشریفات، اتلاف وقت، با دقت و با سرعت اجراء شود، زیرا مفسد فی الارض بودن اختلاس گران و محتکران محرز است.

در پایان این مراسم بیانیه تجمع طلاب حوزه علیمه قرائت و در آن بر ضرورت تشدید برخورد با مفسدان اقتصادی تاکید شد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار