نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در جمع اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ، یکی از مهمترین وظایف بسیجیان را مبارزه با فساد برشمرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۹۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ، با حضور در جمع اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ، از نزدیک با فعالیت های این سازمان آشنا شد.در ابتدای این جلسه مهندس ایلخان و مهندس داوری ضمن معرفی اعضای سازمان ،  شرح مختصری از اقدامات انجام شده در سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری را گزارش دادند.

در ادامه حجت الاسلام تویسرکانی با بیان خرسندی از حضور در سازمان مهندسین عمران و معماری مطالبی در حوزه فعالیت های سازمان و سپس به تشریح شرایط امروز کشور پرداخت  و با اشاره به نقش بی بدیل بسیجیان در اعتلای و حمایت از انقلاب اسلامی بیان داشت: بسیج در شرایط امروز بایستی دو هدف عمده را پیگیری کند یکی ایجاد گفتمان انقلاب در بستر جامعه و دیگری مبارزه با فساد است که در این امر بایستی بسیجیان پرچمدار این عرصه باشند.

وی خاطر نشان کرد: عده ای سعی دارند که همیشه القا کنند همه مسئولین کشور افراد فاسدی هستند لیکن مقام معظم رهبری بارها در سخنانشان فرمودند بخش اعظمی از مدیران ، افراد سالم و متدینی هستند ولیکن فساد وجود دارد و باید با آن برخورد جدی تری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ، بسیجیان را پرچمدار مبارزه با فساد بیان داشت و گفت:در اوایل انقلاب اگر به کسی ظلم میشد آن شخص مظلوم به پایگاه بسیج محله اش مراجعه میکرد چرا که میدانست این پایگاه بسیج پناهگاه وی است و باید امروز نیز دوباره آن حضور و آن حس را به خوبی در جامعه نمود پیدا کند و این یکی از وظایف اصلی بسیج است.

در ادامه این نشست صمیمی سایر اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و انتقادات خود درباره مسایل مختلف پرداختند .

ارسال نظرات