استاندارسابق کرمان:

بخاطرهمسرم استعفادادم اما رسانه ها به من تهمت زدند

رزم حسینی اظهارداشت:در طول تصدی استانداری سعی کردم کرمان را در حوزه گردشگری – پدافند غیر عامل –امنیت و بهداشت و درمان در چندین نوبت به رتبه برترکشوری ارتقاء دهم.
کد خبر: ۹۰۴۵۷۱۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ استاندار سابق کرمان جناب آقای مهندس علیرضا رزم حسینی دیروز شنبه در جمع پاسداران سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فعالیت‌های خود در زمان جنگ و همچنین زمان پاسدار بودن خود افزود:در مدت ۵۲ ماه مسئولیت استانداری یک ریال حقوق از دولت‌های یازدهم و دوازدهم نگرفته ام فقط یک حساب به نام همسرم باز کردم و هر پولی که از طرف دولت به این حساب واریز می‌شد آن را خرج مناطق محروم می‌کردم از جمله ساخت مراکز فرهنگی در فهرج و بم.

رزم حسینی اظهارداشت:در طول تصدی استانداری سعی کردم کرمان را در حوزه گردشگری – پدافند غیر عامل –امنیت و بهداشت و درمان در چندین نوبت به رتبه برترکشوری ارتقاء دهم.

وی افزود: از بدو ورود به استانداری تمام دغدغه بنده این بود که کار جهاد اقتصادی و مردمی انجام دهم لذا برای مناطق و شهر‌های استان کرمان معین اقتصادی درست کردم که باعث رونق اقتصادی در این شهر‌ها شد.

ایشان در ادامه در خصوص چگونگی و علت استعفاء خود اشاره نمودند که بواسطه بیماری همسرم که به شدت دچار مشکل روحی و روانی و افسردگی شده بود مجبور شدم به جهت درمان همسرم استعفاء دهم بعد از استعفاء جهت درمان همسرم ابتداء به مشهد مقدس و بعد به تهران رفتم.

مهندس رزم حسینی در پایان ضمن گله مندی و انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها و سایت‌ها بواسطه دروغ پردازی و شایعه پراکنی به موضوع دستگیری خود اشاره و افزود: بنده بعد ازاستعفاء از استانداری تا کنون خارج از کشور نرفته ام در صورتی که به بنده تهمت زدند که رزم حسینی با یک چمدان پول دستگیر شده وبه بنده تهمت دوتا بعیتی زده و اینکه فرزندانم خارج از کشور با پول دولت بورسیه هستند اعلام داشت که فرزندان بنده فقط با پول شخصی بنده درس خوانده اند و هیچ وقت از سهمیه دولتی و بورسیه استفاده نکرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار