فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در نشست خبری

تخلیه اطراف قلعه فلک‌الافلاک تا سال ۹۹ / خبرنگاران حافظ منافع اسلام و مردم هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بر اساس توافق‌نامه مقرر شد که ۶۹ میلیارد تومان برای تهیه زمین و ساخت مکان جدید به این نهاد انقلابی داده شود که تاکنون بیش از ۲۸ میلیارد به سپاه پرداخت شده است که با انجام وعده دولت، تا پایان سال آتی یا اوایل سال ۹۹ مکان فعلی تخلیه و به میراث فرهنگی واگذار شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۷۴۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران این شهرستان ضمن تبریک گرامی‌داشت روز خبرنگار، اظهار داشت: امیدواریم این روز‌ها نقطه عطفی در ارتقا معنوی، اجتماعی، حرفه‌ای و فرهنگی خبرنگاران واقع شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران آزاداندیش، دقیق و شجاع همواره در صحنه حضور داشته و با رسالت کاری خود حافظ منافع اسلام و مردم هستند. خاطرنشان کرد: امروز کشور در شرایط التهاب قرار دارد و علت این التهاب را می‌توان در سه مولفه تحریم‌های اقتصادی، عملیات روانی سنگین و مهیب دشمن و در نهایت زخم‌های درونی ناشی از سوء‌مدیریت برخی مدیران کشور جست‌وجو کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره تهدید‌های منطقه را به فرصت تبدیل کرده و توانسته بساط دشمن را از کشور‌های مسلمان منطقه برچیند. عنوان کرد:آمریکا امروز به‌قدری تحت‌فشار قرار گرفته که برای آسیب رساندن به ایران دست به دامان هر کسی از جمله منافقان شده است.

کشکولی بیان کرد: از طرف دیگر اقتصاد ایران را در عین فلج خواندن، آن را تامین کننده ادوات جنگی منطقه نیز دانسته و این یعنی ضدونقیض بودن در فکر و عمل چرا که اقتصاد فلج نمیتواند تامین ادوات جنگی برای منطقه داشته باشد و بلعکس.

وی تصریح کرد: دشمن با عملیات روانی، نفوذی‌های داخلی و سوء مدیریت برخی مدیران درصدد بزرگ‌نمایی حوادث کوچک و در نهایت براندازی نظام است، حال اینکه در نظام جمهوری فروپاشی معنایی ندارد چرا که دولت با رای مردم روی کار می‌آید.

کشکولی فضای مجازی را فضایی باورپذیر دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر به بلوغ کافی در خصوص فضای مجازی نرسیده‌ایم و این فضا برای مردم باورپذیر شده است و لذا بایستی با پاسخ به شبهات و روشنگری به مقابله با پیشرفت‌های تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک و جابجایی مکان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس توافق‌نامه مقرر شد که ۶۹ میلیارد تومان برای تهیه زمین و ساخت مکان جدید به این نهاد انقلابی داده شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در روند تخلیه اطراف قلعه وجود نداشته و سپاه همواره به قرارداد پایبند است، ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۸ میلیارد به سپاه پرداخت شده و منتظر دریافت مابقی اعتبار هستیم و پیش‌بینی می‌شود با انجام وعده دولت، تا پایان سال آتی یا اوایل سال ۹۹ مکان فعلی تخلیه و به میراث فرهنگی واگذار شود.

وی یادآور شد: سپاه حضرت ابوالفضل کار احداث ساختمان‌های جدید در منطقه مجاور سایت مسکن مهر و کنار معاونت آماد سپاه استان را آغاز کرده و هم اکنون عملیات فونداسیون سازی در حال انجام بوده و به‌زودی اسکلت فلزی ساختمان‌هها نصب می‌شود.

کشکولی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در صورت حاد شدن مشکلات کشور سپاه ورود پیدا می‌کند یا خیر، بیان کرد: قطعا مشکلات کشور در آن حد نیست که گفته می‌شود، و ما اطمینان داریم چنین شرایطی پیش نخواهد آمد و در هر صورت نیز سپاه هرگز چنین کاری انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار