خبرهای داغ:
شهردار ارومیه:

دشمنان به دنبال روی گردانی مردم از نظام هستند

شهردار ارومیه گفت: دشمنان به دنبال روی گردانی آحاد مردم از نظام هستند.
کد خبر: ۹۰۴۵۷۷۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی محمد حضرت پور در مراسم روز خبرنگار با اشاره به اینکه در شرایط فعلی هدف اصلی دشمن روی‌گردانی مردم از نظام اسلامی است، گفت: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین شناخته می‌شوند و مدیریت شهری در ارومیه نیز این باور را به خوبی درک کرده است.

وی افزود: راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه یکی از اقدامات شهرداری برای دورهم جمع کردن خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه بود که البته اندازه‌ای که انتظار داشتیم محقق نشده و برای تحقق کامل این هدف باید خود اصحاب رسانه نیز وارد میدان شوند.

شهردار ارومیه در بخش دوم سخنان خود، با تبیین مواضع نظام و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، این گونه عنوان کرد که دشمنان در شرایط فعلی در خلیج فارس و کشورهای همسایه سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده‌اند و هدف اصلی آن‌ها دشمنی مردم با اصل نظام و انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: آن‌ها می‌خواهند مردم از رهبر و انقلاب اسلامی جدا شوند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

شهردار ارومیه تلاش رسانه‌ای برای براندازی نظام را نمونه‌ای از فعالیت‌های دشمن برشمرد و گفت: در این مسیر خوشبختانه شاهدیم که رسانه‌های داخلی به خوبی روشنگری می‌کنند اما باید تلاش این رسانه‌ها بیشتر شود.

وی، خطاب به اصحاب رسانه، خواستار توجه ویژه به مساله جشنواره ارومیه ۲۰۲۰ شد و خاطرنشان کرد: این جشنواره برای معرفی و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری ارومیه خواهد بود و امیدواریم با همراهی رسانه‌ها شاهد اثرگذاری و همه‌گیری آن باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات