خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

خبرنگاران در انتقاد از مسئولین انصاف را رعایت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خبرنگاران در انتقاد از مسئولین انصاف را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۰۴۵۷۷۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی رسول اصغرزاده در مراسم روز خبرنگار که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، تعدادی از معاونین و روسای سازمان‌های شهرداری و با دعوت از خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رفتار همراه با سعه صدر باید سرلوحه اقدامات رسانه‌ای باشد تا به این ترتیب شاهد تاثیرگذاری بهتر رسانه‌ها باشیم.

وی افزود: فعالیت در عرصه رسانه با توجه به هجمه شدید دشمنان امری سخت و طاقت‌فرسا بوده و باید در این زمینه توجه اهالی رسانه بیش از پیش به موضوعات روز باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، در مورد انتشار اخبار بدون منابع در برخی رسانه‌ها، گفت: متاسفانه برخی اخبار بدون منبع موثق منتشر می‌شود که نیاز است تا مدیران رسانه‌ها در این مورد توجه داشته و از انتشار چنین اخباری ممانعت کنند تا شاهد خراب شدن جو علیه مسئولین نباشیم.

وی، با اشاره به وجود برخی کم‌کاری‌ها و مشکلات در شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه، بیان داشت: برای رفع این مشکلات نیازمند همراهی رسانه‌ها هستیم تا ضمن اصلاح وضعیت، به گفتمان سازی نیز برسیم.

اصغرزاده، در پایان سخنان خود، ارتباطات موثر میان رسانه‌ها و مسئولین شهری را رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف دانست و خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها به عملکرد و نیز کاستی‌های موجود در شهر شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات