فرمانده سپاه ارومیه از اردوهای هجرت دانش آموزی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۴۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با فعالیت اردوهای جهادی طرح هجرت در مدارس ارومیه فرمانده سپاه ارومیه به همراه مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش از مدارسی که طرح هجرت در آنها اجرا می شود بازدید کرد.

سرهنگ کریم علی نژاد در حاشیه بازدید از طرح های سازندگی هجرت، اظهار داشت: ناحیه مقاومت سپاه ارومیه امسال با مشارکت نواحی آموزش و پرورش 1 و 2 ارومیه و  منطقه انزل و نوشین شهر تعداد 1130 نفر دانش آموز را سازماندهی کرده و مدارسی را که از طرف آموزش و پرورش مشخص شده توسط دانش آموزان طرح هجرت و با کمک استاد کاران نسبت به ترمیم و رنگ آمیزی مدارس اقدام کرده اند.

وی افزود: در کنار این اقدامات، روحانیونی که در کنار اکیپ های مختلف دانش آموزی هستند نسبت به ارتقاء معنویت و تقویت ایمان و اعتقادات دانش آموزان بسیجی اقدام می کنند.

فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به اهداف این طرح اظهار داشت: طرح هجرت راه و رسم زندگی کردن، زندگی در کنار همدیگر و یاد گرفتن کار و تلاش را برای دانش آموزان می آموزد و دانش آموزان عزیز از این طرح استقبال خوبی دارند و بستر برای حضور دانش آموزان عزیزی که علاقه مند نسبت به کار آفرینی و نسبت به کمک به هم نوعان خود هستند در مدارس مختلف ایجاد شده و هدف از اجرای این اردوی جهادی ایجاد نشاط و ارتقاء توانمندی در بین دانش آموزان است.

وی با اشاره به همکاری مدیران مدارس در این طرح گفت: مدیران مدارس در این طرح همکاری خوبی دارند که صمیمانه از تلاش های مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش و بسیج سازندگی و دانش آموزان که در طرح هجرت شرکت کرده و در بهسازی مدارس خودشان تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنیم.

 سرهنگ علی نژاد با اشاره به اهداف بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارد و در هدایت جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی فعالیت های زیادی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات