خبرهای داغ:
از سوی فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر قم عنوان شد

تشریح برنامه‌های قرارگاه فرهنگی جواد الائمه (ع) بسیج

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر قم برنامه‌های قرارگاه فرهنگی جواد الائمه (ع) را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۵۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «مجید ذاکری» در حاشیه جشنواره مردمی امید که در بوستان اطلس محله شهرقائم قم برگزار شد، اظهار داشت: بیشترین حمایت قرارگاه فرهنگی اجتماعی جواد الائمه محله کمک به محرومین و تهیه سبد‌های کالا‌های مایحتاج مردم محروم و مستضعف است.
وی افزود: بن‌های لباس ویژه خانواده‌های کم درآمد توسط بسیج سازندگی تدارک دیده شده است و بسیج جامعه پزشکی با ویزیت رایگان مردم این محله، در حال خدمت رسانی هستند.
ذاکری افزود: نشاط و شادی و محبت بین مردم محله باید افزایش پیدا کند و شعار بسیجیان این محل خدمت و محبت بوده و در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به مردم برنامه ریزی می‌کنند.
فرمانده حوزه شهید باهنر ناحیه بسیج امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: کمیته‌های مختلفی در قرارگاه فرهنگی اجتماعی جواد الائمه (ع) دایر شده و هر هفته نیز در سرای محله بوستان اطلس شهرقائم مشاوره خانواده را داریم که این برنامه نیز یکی از موارد مهم در پیشگیری ار آسیب‌های اجتماعی خواهد بود، و امیدواریم که مردم شرکت فعالی داشته باشند.
وی گفت: یکی از کارگرو‌های فرهنگی قرارگاه جواد الائمه (ع) برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی برای جوانان و مشاوره برای خانواده‌ها است.
ذاکری در ادامه بر اهمیت ارتباط نزدیک با مردم و ایجاد روحیه به آن‌ها اظهار کرد: کار‌های تخصصی، در قالب‌های مختلفی در بوستان اطلس در حال اجرا و پیگیری است و در نظر داریم در بوستان‌های دیگر این چنین برنامه‌های فرهنگی و آسیب شناسی کنیم که در مرحله اول شناسایی آسیب‌ها و ظرفیت‌های منطقه است و سپس اجرای مسائل پیشگیرانه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار