مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تنگستان گفت: اردوی جهادی دانشجویی تابستان د امسال در روستاهای کنار بابایی ، جمالی ، بازویی ، و حیدری منطقه محمود احمدی و بخش مرکزی تنگستان در چهار بخش فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۶۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛  محسن کرمی اظهار داشت: اردوی جهادی دانشجوی تابستان 97 امسال در روستاهای کنار بابایی ، جمالی،حیدری،بازویی روستاهای بخش مرکزی شهرستان تنگستان در چهار بخش فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تنگستان گفت: در این اردو تعداد 84 نفر روز دانشجو از دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور خورموج حضور دارند که در بخش‌های ذکرشده خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به روحیه جهادی که در بین دانشجویان جاری است امسال به حمدالله تعداد بیشتری از دانشجویان نسبت به سال‌های گذشته از اردوی جهادی استقبال کرده‌اند.

کرمی تأکید کرد: با توجه به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است محوریت فعالیت عزیزان دانشجو در همین راستا است.

وی از حسن همکاری ریس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم  قدردانی کرد که همچون سنوات گذشته همکاری لازم در برگزاری اردوی جهادی دانشجویی را داشته‌اند.

کرمی بابیان این‌که تنها باروحیه جهادی می‌توان مسائل و مشکلات کشور را برطرف کرد گفت: اردوهای جهادی نماد نقش‌آفرینی و یکی از اثربخش‌ترین فعالیت‌های بسیج دانشجویی، در عرصه‌های خدمت‌رسانی و سازندگی در مناطق محروم است.

وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را خدمات‌رسانی در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و پزشکی به روستاهای محروم جامعه عنوان کرد.

مسئول دفتر بسیج دانشجوی تنگستان بیان کرد: تعداد 84 نفر از دانشجویان  اردوهای جهادی مشارکت دارند.

محسن کرمی افزود: اکران فیلم، دیوارنویسی، آموزش قرآن، دروس ریاضی، مشاوره، آموزش زیان خارجی و آموزش علمی و ورزشی در این دوره به دانشجویان در روستاها آموزش داده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها