خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد از برگزاری دوره جذب و سازماندهی بسیج عادی در پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۷۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

برگزاری دوره جذب و سازماندهی بسیج عادی در پایگاه‌های حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آبادمریم طلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی توسط حوزه حضرت معصومه(س) خواهران صالح‌آباد شهرستان بهار اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب به همت پایگاه مقاومت فدک حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد در حسینیه مسجد جامع روستای پرلوک از جمله این برنامه‌ها بود که به همت بسیجیان برگزار شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها برگزاری مراسم جشن عبادت بود که فرشته‌های زینبی پایگاه زکیه حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد در فضایی معنوی با حضور حجت‌الاسلام منصوری، رسیدن به سن عبادت و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی نیز به همت پایگاه زکیه حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد با شرکت مادران در مسجد امام زمان (عج) روستای کریم آباد با حضور مشاور تربیتی برگزار شد.

وی یادآور شد: برگزاری دوره جذب و سازماندهی بسیج عادی در پایگاه‌های تابعه نیز از دیگر برنامه‌ها بود که در این دوره مباحث عقیدتی سیاسی، احکام و اخلاق اسلامی، آشنایی با بسیج، عملیات روانی و سلاح  شناسی تدریس شد.

طلایی عنوان کرد: در پایان این دوره میثاق نامه توسط بسیجیان قرائت شد و از مباحث دوره آزمون به عمل آمد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات