امروز استاندار با حضور در محل سامانه سامد شنونده درخواست‌ها، انتظارات و مشکلات مردم استان از طریق سامانه ۱۱۱ بود.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۸۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورارتباط الکترونیکی و پاسخگویی مردمی استاندار از طریق سامانه سامد حقوقی استانداری از حضور استاندار در مرکز الکترونیکی پاسخگویی و ارتباطات مردم و دولت و پاسخگویی به مردم خبر داد و گفت:استاندار باحضور در مرکز ارتباطات، بدون واسطه پیگیر مشکلات، انتظارات و درخواست‌های مردمی بود.

محمد مومن نسب افزود: با هدف عملیاتی شدن پاسخگویی به مشکلات، از طریق معاونان استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر جدی مسائل خواهد بود.

وی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه از طریق شماره تماس ۱۱۱ شنونده درخواست‌ها، انتظارات و مشکلات مردم استان است.

زمان پاسخگویی برای هر نفر حداکثر ۴ دقیقه بود.
ارسال نظرات